Januaribebis 2012
LillaEko: har också börjat känna molvärk igen, speciellt på kvällarna när jag ligger i sängen!!
LillaEko: har också börjat känna molvärk igen, speciellt på kvällarna när jag ligger i sängen!!
Mabuse: var på inskrivning i onsdags ja med!! Är också överviktig och vill gå upp så lite i vikt som möjligt! För jag vet att det blir svårt att bli av med sen! Här har vi inte heller nästa besök förens v24 känns sjukt långt bort!!
Idag går jag in i v 13, 12+0 idag!! Ett delmål avklarat!! Nu längtar jag till RUL i början av aug!! Jobbar bara denna veckan med sen har ja sem i 4 veckor! Då brukar tiden gå snabbt!!
Min katt har också varit lite knepig, han dras bara till min sambo, men senaste veckan har han kommit och lagt sig i mitt knä i soffan villket aldrig hänt innan!!
Jag vill så gärna göra ett UL jag med men får vänta 5-6 veckor till!!
Inte varit inne på ett tag nu!! Haft semester en vecka, och imon åker vi på minisemester, kryssning till Riga!
Här hemma har det heller inte blivit mycket sex... 3 gånger sen plusset. Känner att lusten börjar komma tillbaka så det är ju alltid nått!
Går in i v 15 imon, men än syns ingenting på magen, har en del hull runt magen så får nog vänta i några veckor till!! Nu längtar jag till RUL i början på augusti!
Vi får också vänta tills RUL!! Som blir i böjan på aug är då i v 19 eller 20 beroende på villken tid vi får!
Idag går jag in i v 15+0, tiden har verkligen gått fort senaste veckorna!!
Var på en liten shoppingrunda idag och inhandlade ett Angelsound på teknikmagasinet!!
Var orolig att jag inte skulle höra något, vi har inte gjort något UL ännu så jag ville verkligen ha bevis på att det finns nått inne i magen!! Hittade först bara min egen puls men efter 20 min letande hörde vi svaga hjärtljud längre ner än vad jag trodde och fick det till 148 slag/min. LYCKA!! Nu känns det mer verkligt! Nu längtar vi till RUL i början på aug! Vill bara få hem brevet med tiden!
Har dock börjat med nått konstigt på morgonen, det första jag gör när jag vaknar är att jag måste springa på toa och spy galla och rapa upp flera lite luft känns det som! Innan har jag spytt efter frukost! Nån som känner igen detta??
Hej!! Fick min tid till RUL idag! 1 Aug blir det!!
Nån som har gjort RUL på helsingborgslasarett??
Om jag räknat rätt är jag i 17+6!! Var ganska säker på när jag hade ägglossning, så blir nog inte många dagars ändring!!