Inlägg från: Missoctober88 |Visa alla inlägg
  • Missoctober88

Januaribebis 2012

Mirakelbäret skrev 2011-05-23 20:35:48 följande:
    Det verkar som att alla får göra VUL här. Är det något som ingår i basprogrammet där ni bor eller har ni tjatat till er? Jag bor i Malmö och där får man vänta till vecka 18 för UL =( Vill inte vänta så länge! 
    Jag vill inte heller vänta så länge :(
  • Missoctober88

Vart ringer man om man har blödit eller blöder? Kan de se att man blödit?

• Missoctober88
    MiAmore skrev 2011-05-24 15:48:20 följande:
    Hoppas postafen hjälper för dig, det gör det inte för mig
    Vad tråkigt :( Det hjälpte inte på mig heller i början men när jag började äta regelbundet så hjälpte de :) Börjar varje morgon med en postafen..
  • Missoctober88
    roxylady skrev 2011-05-24 22:39:19 följande:
    Hihi ja det är lite lätt å vara trött nu ;) Dock går det upp å ned för mig med alla mina gravkänningar. Men man ska väl inte känna efter allt för mkt när man bara är i v5 :) Vad gör man mer på hälsosamtal mer än få reda på vad man ska äta och inte äta?
    Pratar om alkohol, tobak och motion. Sen får man fråga vad man undrar om.

Jag fick fylla i ett papper om hur jag dricker och sedan räknade bm ut hur många poäng jag fick. Hon sa att det var för att vi skulle tänka på hur det skulle bli när barnet kommer men jag tror att det var för att se om man har alkoholproblem.
  • Missoctober88

Idag måste det börjat växa mera det har svidit. Mår förövrigt kanon lite trött bara.

• Missoctober88

Jag åkte och gjorde 3 D ultraljud när jag väntade min dotter och könsbestämning ingick i paketet. Den här gången vill jag inte veta kön förrän barnet föds.

Jag ska eventuellt sommarjobba i sommar, vet inte om jag ska berätta för de att jag är gravid.. Det är ju min ensak tycker jag men om jag har mage ska jag gå runt och låtsas att jag gått upp lite extra i vikt :S

• Missoctober88

Jag brukar bli jätteyr och trött av postafenen har hänt att jag trängt mig två gånger i köer utan att ha brytt mig om de andras reaktioner :) Känner mig som nån slags diva..

• Missoctober88

Igår svullnade magen upp rejält och jag har ganska ont.

• Missoctober88

Igår sa en person som står mig nära att jag skulle göra abort för ett jobbs skull. Kan inte släppa det för hon vet att våran bebis är planerad och efterlängtad. Kan inte förstå hur någon kan vara så elak och känslokall :(

• Missoctober88
    Cvb skrev 2011-05-29 14:13:07 följande:
    Men usch ! Det var otrevligt sagt !!
    Känns det rätt att skaffa barn nu så är det så.
    Hoppas personen inser att det han/hon sa var fel och ber om ursäkt och kan förstå & glädjas för erat val.
    Be om ursäkt det gör hon nog men skadan är redan skedd.
Svar på tråden Januaribebis 2012