shadowstorm skrev 2011-06-17 19:53:44 följande:
försökt med lite blöj-fri träning idag och lill gubben var duktig men vi hann inte till toan så han kissa i kalsongerna sedan halka han i kisset gissa om jag hade en ledsen son nu ikväll :)
Nu har jag börja få mage, eller nu och nu har haft nån vecka redan men nu börjar den blir rundare och rundare...Märker det går myycket fortare med denna än med första då fick jag mage i vecka 16 kanske.
Och nu när jag slipper gå på ett jobb som får mitt psyke att må såååå dåligt så känner jag mig också mycket mindre trött och utkörd!!! Pengar är inte allt, får stå ut nu i sommar med det jag får från a-kassan, plus sambons heltidslön. Sen i höst blir det studier :) Nåt bra ur allt dåligt jag kommer slå slag i saken att börja studera på högskola så jag slipper vara folks slav!!! :)
Hoppas ni som mår illa också haft en riktigt bra dag och att det snart börjar släppa för er.
Här har vi en till som jobbar med pott träning.. Lillgrabben är faktiskt väldigt duktig, vi började för 3 veckor sen och redan då behövde man inte påpeka att han skulle gå på pottan utan han sprang gladeligen på pottan stup i kverten.
Illamåendet och jag har slagits om vem som ska vinna.. än så länge har jag klarat av att hålla kräkan

tillbaka..
Jag fattar inte att dom ska haka upp sig på vikt hela tiden..
Jag kan förstå när dom säger till par som har svårt att bli gravida och som råkar ha en del övervik att det kan vara bra att försöka gå ner..
Men när man är gravid så tycker jag att det är en hel del måsten och icke nicken ändå så varför inte bara låta vikten vara då??? Jag ser det som enda gången man verkligen kan goffa och vräka i sig saker man tycker om utan att folk kan kalla än fet..
Själv är jag en smal sticka på 47-50 panner i vanliga fall och 168cm och får dock höra att man ser ut att äta för lite.. medan man ibland äter mer än grabbarna.. Hahah.. ja nu lägger man på sig en del så nu kan dom inte klaga