Januaribebis 2012
Hej allihopa! Ny här :) Har BF 30 januari. Så jag är i vecka 9 nu. 23 år och första graviditeten. Har börjat blogga om graviditeten, är det fler som gör det? Vill gärna läsa andras tankar som kommer föda ungefär sammtidigt.
Hej allihopa! Ny här :) Har BF 30 januari. Så jag är i vecka 9 nu. 23 år och första graviditeten. Har börjat blogga om graviditeten, är det fler som gör det? Vill gärna läsa andras tankar som kommer föda ungefär sammtidigt.
Det låter jättegott!!! Ska nog plocka fram gamla smörgåsgrillen ikväll! :)
)
Jag är nu i vecka 11
Mitt illamåendet har lagt sig och inskrivningen gick jättebra. Allt börjar kännas VERKLIGT, tro det eller ej. Vi fick en väldigt rar BM och det känns guld! På fredag har vi tid för UL på förmiddagen (då vi också går in i vecka 12) och sedan tar jag och min sambo semester juli ut. Gissa om jag längtar!
Det är så roligt att läsa om er som har kommit lite längre i graviditeten (jag har BF 19 Januari). Så man kan se vad som väntar 
Idag fick jag äntligen hem några böcker som jag beställt. Jag har suttit och skrivit massa i den i mitten, dagboken. Supermysig bok med fina bilder!

"Ett barn blir till - dagboken" av den kände fotografen Lennart Nilsson. Det blir roligt att kika i den senare och se vad man tyckte och tänkte under graviditeten.
Längtar så!HJÄLP, jag kan verkligen sova :) Vi har vårt första UL om två timmar och gissa om jag är nervös och pirrig! Dessutom går vi in i vecka 12 (11+0) idag 
Första ultraljudet gick hur bra som helst, jisses vilken känsla att få se sitt lilla mirakel
4 cm mellan huvud och rumpa. Det gick som ett lyckorus genom hela kroppen :) Blev dock tillbakaflyttad några dagar till vecka 11 (10+4), men vad gör det?

Han (?) var så livlig och spretade på tårna :)

Och vinkade till mamma och pappa