• Marsätt

Januaribebis 2012

Jag är väldigt hungrig och om jag inte ätit på länge blir jag illamående. Sen har jag varit tvungen att köpa en ny bh utan bygel för vissa nätter kan jag inte ligga på magen för det gör så ont i brösten. Så hade jag när jag väntade min dotter men inte lika när jag väntade sonen. Så kanske det är en tjej.... ¨

Ska ni ta reda på vad det är för kön? Det ska nog inte vi. Mer spännande att se vad som tittar ut.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Marsätt

Jag har fotat min mage och det har hänt en del på en vecka...

• Marsätt

När jag väntade 'Hugo hade jag en blödning i v. 7 och var i väg och kollade två gånger och det gick bra. Han fyller ju fyra om 2 veckor..

• Marsätt

I vilken vecka tänker ni berätta för syskonen? Mina barn är 4 & 7 snart.

• Marsätt

Ok, då gör du det bra.. Vi kommer nog inte att kunna vänta så länge...tror jag kommer vara rätt tjock vid den tiden...

• Marsätt

Vad många det är som har varit på VUL. Själv får jag vänta tills v. 18 men jag är lugn ändå. Mår ganska bra. Illamåendet är mer sällan, jag har aldrig kräkts på mina nu 3 graviditeter. Brösten ömmar fortfarande men inte lika mycket. Tröttheten ska vi inte ens tala...känns som man har blivit slagen i huvet med något hårt... Min BM ringde i dag och den 10/6 får jag komma på inskrivning, alltså precis 2 veckor idag. Men ser ut som en fet kossa just nu...förstår inte hur jag ska kunna dölja detta längre.. Är ju i v. 8

• Marsätt

Oj, jag har varit i Göteborg på skolresa sen i söndags...ser att man har en del att läsa i kapp..

• Marsätt

Idag ska vi ha kalas för lillkillen som fyller 4 år idag... Minns det som i går när han föddes...han kom med raket fart. Vattnet gick först sen kom värkarna och 1:45 senare var han född... Lite orolig inför denna förlossning att det kommer gå ännu fortare.

• Marsätt

Mina två har ju suttit med sin "låtsas" kusin på 7 månader i knät idag... jag vill såå gärna berätta för dom att de ska få ett syskon men tycker det är lite för tidigt än. Går in i v. 10 till veckan. Men man ser att dom kommer bli toppen syskon till den lill*

• Marsätt

Jag vill inte heller köpa något förtidigt. Väntar tills efter UL.

Svar på tråden Januaribebis 2012