• Marsätt

Januaribebis 2012

Jag jobbar som lärare och går på jullov den 22 december..jag är beräknad till den 9:e så jag hoppas den hinner komma då men inte före 1/1... sen har jag föräldradagar kvar på min son så då tar jag det och han får vara hemma med mig. Han är hellre hemma än på dagis så det passar bra. Han är dessutom en lugn kille jämfört med sin syster där det ska hända saker hela tiden.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Lill Knutte 2012♥
  • Marsätt

Jag bävar för vilken storlek man måste köpa på amningsbhn... tycker brösten växer för mycket nu... fick en chock när jag skulle köpa ny bh och fick köpa D kupa...det tror jag att jag har haft på mina amningsbhar tidigare... för visst växer de en storlek till när mjölken rinner till?? Jag kommer inte riktigt i håg från tidigare men tror att det var så.

• Marsätt

Måste då säga att jag har en tuff 7 åring som ligger ute själv med katten i tält. Det skulle aldrig jag våga.

• Marsätt

Min känsla är att det är en flicka. Vet ej ännu om vi ska ta reda på könet vid ul. Har inte gjort det tidigare.

• Marsätt

Jag kommer att ta samma som barnen har och de har trygghansa... man är ju lite bekväm också.. De var bäst när vi valde för 7 års sedan.

Kan inte förtså att min lilla tjej fyller 7 år på torsdag...åren går såååå snabbt.   

• Marsätt

Idag är det 3 veckor till ultra ljudet...längtar tills dess..

Idag firar vi vår lilla tjej som fyller 7 år och solen strålar så vi kan sitta ute och fika idag. Härligt'!!  

• Marsätt

Oroligheterna kommer närmare och närmare verkar det som.

Var på extra kontroll hos barnmorskan i går för huvudvärk och tröttheten. Tog prover på det mesta och allt var bra. Har fortfarande ett hb på 130 så det känns skönt att det dröjer med järntabletter. Fick väga mig också, gått upp 2 kg sen inskrivning .

• Marsätt

Det är inget konstigt att man inte känner så mycket än, det är ju så tidigt. Med mina 2 tidigare barn kände inte jag förrän i v20-21. Denna gång har jag känt tidigare. Dock inte varje dag än.

• Marsätt

Vad olika det verkligen är... jag har inte spytt i någon av mina graviditeter..

• Marsätt

Nu har vi packat bilen, så nu börjar vår semstertripp. Blir en tur till Stockholm, Vimmerby och sen uppåt igen hem till härliga Jämtland.. Barnen är förväntasfulla och glada.

Svar på tråden Januaribebis 2012