Januaribebis 2012
Nej inte nu utan vid mina två tidigare förlossningar;) svarade bara på ett inlägg. Svårt att citera från min iPad.
Nej inte nu utan vid mina två tidigare förlossningar;) svarade bara på ett inlägg. Svårt att citera från min iPad.
Grattis frökenolson.
Själv har vi varit till bm i dag och allt är bara fortsatt bra vilket är skönt. Lillasyster är fixerad så nu är det bara att vänta på att det ska sätta igång. Med tanke på mina snabba förlossningar så fick min man en genomgång hur det ska gå till om han måste förlösa mig...så nu ska det även packas ner filtar och handdukar...
Grattis Jessica!!
Grattis till alla nya bebisar och ni som har något på gång... här är det lungt än så länge.. bf om 2 dagar
Det blir en turdag fredagen den 13:e nu mer
Min propp har börjat släppa också. Både igår och idag.. Så nu känns det som om det närmar sig i alla fall
Nu är vår lilla prinsessa här. Det gick rekordfort. Vi hann in i alla fall. Från 6 cm tills hon var född på 5 minuter. Hade vattnet gått hemma hade vi inte hunnit in.
Hon är född dagen före bf. Hon är en liten tös som väger 2970 och är 50 lång.
Grattis till er andra som har ploppat.
Jo kroppen hann med. Har haft två tidigare förlossningar som varit snabba. Fick sy lite dock.
Sitter nu och väntar på min man och äldsta dotter ska komma och hämta oss på bb. Vi tror vi har namnen klara nu Elsa Juni Netty och tilltals namn blir i så fall Juni. Dottern vill Elsa men inte min man.
Grattis till alla nykomlingar
Det ploppar här och var nu. Grattis till alla. Bumbi 84 vad roligt att det blev en pojke.
Jag fick högt tryck sista veckan innan Juni föddes och då sa min bm att det berodde nog på att förlossningen var på g.. Så hoppas det är så för dig också så du slipper bli igångsatt.