Vad lägger ni på kläder i månaden?
Svara gärna på dessa frågor:
Hur mycket lägger ni, i genomsnitt per månad, på kläder till er familj?
Hur många är ni i hushållet?
Svara gärna på dessa frågor:
Hur mycket lägger ni, i genomsnitt per månad, på kläder till er familj?
Hur många är ni i hushållet?
Det verkar vara en del egentligen! Om man tittar på lyxfällan, där dom tvingas leva på minimum så blir det typ 500 i månaden, vilket inneär ingeting typ (som dom säger) hehe
Det verkar vara en del egentligen! Om man tittar på lyxfällan, där dom tvingas leva på minimum så blir det typ 500 i månaden, vilket inneär ingeting typ (som dom säger) hehe
Nästan alltid noll kronor. Totalt utslaget på ett år blir det väl i snitt en hundring i månaden om ens det. Sonen (snart 1 år) ärver alla kläder och jag köper enbart second hand till mig själv. Grymt boring, men det är ett val jag gjort för att kunna spara pengar till en resa. "Förr i tiden" shoppade jag nog för 1000-2000 i månaden, på semestrar och liknande kunde det bli 10000 på en helg.
Allt mellan noll och 5000:- beroende på vilken månad. Jag handlar inte kläder varje månad, men typ i sept kan det ju bli vinterkläder, stövlar och annat och då stoppar det knappt på 5000.
är lite shopoholic,så kanske 3000-5000kr på mig själv, 500 till barnen,mannen får gratis för han är representant/försäljare för ett klädmärke...kanske köper han för 1000 i mån.
alltså 6500kr tillsammans. (uch vad mycket nu när man tänker efter,bör skärpa mig)
men nu e jag vårdledig,så det blir shoppingfri sommar,tyvärr :D
500 kr
handlar övervägande second hand