• helenvaupptaget

Vad lägger ni på kläder i månaden?

Svara gärna på dessa frågor:
    Hur mycket lägger ni, i genomsnitt per månad, på kläder till er familj?
    Hur många är ni i hushållet?

• Svar på tråden Vad lägger ni på kläder i månaden?
  • oOoKärlekoOo

Bara jag och min sambo, inga barn... Jag lägger 3-5000/månad, sambon min lägger allt från ingenting alls en månad till 5-6000 en månad. 

Barn skall aktas, respekteras och lyssnas på!
  • helenvaupptaget
    oOoKärlekoOo skrev 2011-05-07 23:06:46 följande:
    Bara jag och min sambo, inga barn... Jag lägger 3-5000/månad, sambon min lägger allt från ingenting alls en månad till 5-6000 en månad. 
    Okej:) Det var en rätt stor summa men kläder är skoj! :)
  • oOoKärlekoOo
    helenvaupptaget skrev 2011-05-07 23:09:01 följande:
    Okej:) Det var en rätt stor summa men kläder är skoj! :)
    Älskar att rå om mig själv och ha att välja mellan.. Men då ingår dyra hårprodukter , hudvårdsprodukter, smink och smycken. Så till kläder kanske det går 2000/månad. 
    Barn skall aktas, respekteras och lyssnas på!
  • helenvaupptaget
    oOoKärlekoOo skrev 2011-05-07 23:12:18 följande:
    Älskar att rå om mig själv och ha att välja mellan.. Men då ingår dyra hårprodukter , hudvårdsprodukter, smink och smycken. Så till kläder kanske det går 2000/månad. 
    Ja men det är ju skoj! Jag förstår dig! :)
  • SOL10

Ok 5 under april (räknade)
    Räknar ej in skor o ytterkläder... 2 vuxna 2 barn..

• riboflavin

Vi kollade nyss över förra årets kvitton och tillsammans har vi lagt 14.000 på kläder (inkl. ytterkläder och skor) 2 personer så ungefär 600 kr var i månaden lägger vi. Han mest på jeans som har en strykade åtgång och jag mest på ytterkäder. Jag handlar ofta vanliga kläder på secondhand, men kängor och ytterplagg är jag fruktansvärt petig med så av min budget förra året gick 80% till ett par vandringskängor...Kan väl tillägga att vi snålade ganska rejält förra året så i år blir det roligtvis mycket mer (har redan lagt lika mycket som föra året totalt på en jacka Skäms)

Svar på tråden Vad lägger ni på kläder i månaden?