Vad lägger ni på kläder i månaden?
Svara gärna på dessa frågor:
Hur mycket lägger ni, i genomsnitt per månad, på kläder till er familj?
Hur många är ni i hushållet?
Svara gärna på dessa frågor:
Hur mycket lägger ni, i genomsnitt per månad, på kläder till er familj?
Hur många är ni i hushållet?
Jag lägger i genomsnitt ca 600 kr i månaden på kläder till mig själv. Min sambo lägger nog en tiondel av det...
Hm jag hatar gå i affärer. Jag är en sådan där konstig typ som bara ser snygga kläder ungefär var blå måne.
Men när jag handlar beroende på vad det är förståss kan det lätt springa iväg med många tusenlappar.
Skulle jag mot förmodan hamna i en affär kommer jag troligtvis ut utan någon påse.
/hukar mig och smyger undan
Mellan 5000-10000 i månaden till mig själv. Kläder är det jag lägger mest pengar på!
Ungefär 1000 SEK till mig själv, och kanske 200-300 SEK till sonen, förutom när det är dags för ny jacka och skor osv. Han har skoluniform om vardagarna och behöver inte så mycket andra kläder.
Jag har ingen aning om hur mycket min man lägger på kläder, men skulle tro att det är mellan 1000 och 2000 SEK i månaden.
Vi har inga barn och varken jag eller sambon älskar shopping men när vi handlar blir det också en del. Vi har båda studerat i fem år och de senaste två har vi även sparat till bröllop så det har ju inte funnits utrymme till några stora summor på kläder. Nu när vi har lite mer pengar kommer v nog lägga mer på kläder.
Jag var på stan igår och handlade för drygt 2000 och det kommer jag kanske göra 3-4 ggr per år och detsamma för sambon. Jag tycker att det är jätteroligt nu att han frivilligt köper kläder och inte bara när jag tvingar honom för att han bara har en massa slitna. Kan tänka mig att vi det närmaste året kanske kommer snitta på 1200 kr/månad för oss båda.
Svårt att säga, nästan inget till mig själv men en del till barnen. Inför vintern blir det ju alla vinterkläder X 2 och inför sommaren lite nya sommarkläder.
Slår man ut det blir det nog mellan 500 till 1000 kr i månaden
Ibland bara 300 och ibland kanske 3000 till mig själv. Oftast runt 1500. Till barnen handlar jag kanske också för 1500 per månad mest till minstingen som växer så att det knakar.
Min man lägger kanske 500 på kläder per år, utslaget per månad.