• långkalsong

Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?

Hur lång var utbildningen och hur länge har du varit anställd?

Jag har ingen utbildning mer än intern, jobbar heltid som väktare dagtid, 10 år i branchen och ligger på 23.300:- innan skatt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-08 08:49
    och vad jobbar du med glömde jag skriva

• Svar på tråden Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?
  • Queenie70

3.5 års universitet. Anställd i 12 år. 31.300 innan skatt.

• SötaSarah

Internutbildning på en månad bara, heltidsanställt ett år 15300 kr innan skatt. Jobbar på kundservice...

• Nems

Informationsansvarig för en mindre del av ett större företag. Ingångslön 33 000 

• Izzziz

Personlig assistent. 0 utbildning , dock olika kurser.
    24.000 innan skatt

• Missimo84

Tjänar lite olika, 40-60 tsek före. Ingen utbildning förrutom grundskola. Jobbar med försäljning, har gjort det i 8 år. Men 1,5 år på företaget där jag är nu.
    Men då lönen är provisionsbaserad så varierar den kraftigt.

• Mirris

Jobbar som telefonist och har gjort i 10 år... kommer upp i 20 800 innan skatt nu... wohoooo.
    Har ingen utbildning mer än grundskolan.

Ähh.. man vet ju redan när man börjar inom landstinget att man inte kommer bli rik :-0

• Kyanita

20,100 på en heltid i grundlön, dock tillkommer OB- tillägg. Har omvårdnadsutbildning och arbetar som vårdare på ett boende för vuxna förståndshandikappade. Jag skulle ha pluggat vidare men graviditeter kom emellan. Får se vad som händer till nästa höst när bebisen är över året.

• Kyanita
    Kyanita skrev 2011-05-08 09:39:47 följande:
    20,100 på en heltid i grundlön, dock tillkommer OB- tillägg. Har omvårdnadsutbildning och arbetar som vårdare på ett boende för vuxna förståndshandikappade. Jag skulle ha pluggat vidare men graviditeter kom emellan. Får se vad som händer till nästa höst när bebisen är över året.
    Har 10 års erfarenhet.
  • Anna Paulita

Nu har jag ingen heltidstjänst men om jag hade haft det hade jag haft 26500. 2,5 års högskolestudier, 1 år kvar. Har haft detta vikariat sedan januari.

• J1983

24300 kronor tjänar jag på heltid efter 4,5 år som socialsekreterare. Är socionom med 3,5 års högskoleutb.

Svar på tråden Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?