• långkalsong

Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?

Hur lång var utbildningen och hur länge har du varit anställd?

Jag har ingen utbildning mer än intern, jobbar heltid som väktare dagtid, 10 år i branchen och ligger på 23.300:- innan skatt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-08 08:49
    och vad jobbar du med glömde jag skriva

• Svar på tråden Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?
  • Pernilla75

3 års universitetsstudier
    Chefsassistent, drygt fem år på denna tjänst.
    Brutto: 27 000kr/månad (Men nu är det dags för lönesamtal och jag har fått mer ansvarsuppgifter den senaste tiden så nu ska lönen UPP) :)

Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • Paloo

Bussmekaniker 24400 innan skatt. 2 år för omskolning på lernia ( var tidigare köksmästare ). Snart 5 år i yrket / företaget. Jobbar må till fr 07:00 - 16:00. Jobbar dock inte i min hemstad utan pendlar 2 timmar per dag.

• jagvetallt

42500 i månaden med ob. bageri i norge. skulle kunna få upp lönen över 50 om jag bytte ställe, men jag trivs så bra här. 

• 7 michelingodingar

21 550 kr på heltid (nu jobbar jag bara 65%) som uska ,utbildning 3 år, och jag har varit i kommunen sen dec-99

• himlafin

3 årig gymnasieutbildning inom mode och design. men jobbar nu som kundtjänst/orderhanterare på ett designföretag utanför malmö. har jobbat här sen augusti och har 20-21000 innan skatt.
    har ingen som helst utbildning inom sånt ( finns det ens någon??) men man kommer långt med ett leende och glatt humör iaf =) haha

• Tattyn

Mellan 18 000-19 000:- före skatt inkl ob per månad. ingen utbildning. Jobbar inom handels, 12 års erfarenhet.

• fibbe

Blir lite olika,beroende på hur mycket kvällspass blir på en månad,men får ut mellan 16.000-17.000:- per månad efter skatt,vanligtvis ligger det precis mitt emellan,dvs 16.500:-

Jobbar som personlig assistent,gjort det strax över 2 år,ingen utbildning alls inom yrket.

Svar på tråden Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?