• långkalsong

Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?

Hur lång var utbildningen och hur länge har du varit anställd?

Jag har ingen utbildning mer än intern, jobbar heltid som väktare dagtid, 10 år i branchen och ligger på 23.300:- innan skatt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-08 08:49
    och vad jobbar du med glömde jag skriva

• Svar på tråden Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?
  • Snusovic

Yrkeschaufför, garantilön på 31000;-, men brukar bli betydligt mer beroende på arbetsmängd.

• gbgumman

Bibliotekarie tjänar exakt 29700kr på heltid

• Galliformes

Undersköterska. På heltid tjänar jag 27600 kr plus ob-tillägg på ca 2000 kr.
    Jag har arbetat snart i 33 år i yrket. När jag utbildade mig gick jag en 2-årig gymnasieutbildning.

• Florimell

Verksamhetscontroller, 38000 i månaden, 3 års erfarenhet. Har gått biologutbildning på universitet, men trillade in på verksamhetsutveckling istället.

• Michael 310

Roughneck på oljeplattform Grundlön som jag får när jag vart ledig en ge månad 47900 Nok. Med nattilläg och svingskift som jag alltid har på mina turer 56000nok. Sen tillkommer övertid på det. Jobbat 6,5 år utbildningen var 6 månader nu funns det intensivkurser.

• Michael 310

Jobbar extra som bygglogistikansvarig med bara deltid dock men en heltid hade gett mig ca 27000

• Leffat

5 års på universitet, är dock inte heltidsanställd då jag inte kan hitta nåt bra jobb. Tjänar ca 18 000 innan skatt som frilans via mitt företag. Jobbar hemifrån med flexibla tider och tycker, just nu i alla fall, att det slår de andra skitjobben som annonseras ut, även om dom är heltidsanställningar.

• riboflavin

Jag har en grundlön på 25 kkr som djurvårdare/laboratorietekniker, och jobbar en del på helger och kvällar. Totalt snittar jag ca 29 kkr. Utöver det får jag 10-15 % av min årslön i bonus. Jag har en kandidatexamen i biologi och har jobbat här i tre år, 1 år som fast anställd, tidigare vikarie. Jag är 33 år och hade 10 års arbetslivserfarenhet inom logistik innan jag började på universitetet.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • En glad tjej

Jag tjänade 30000 kr innan skatt när jag sa upp mig för att börja studera och leva på CSN.

Svar på tråden Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?