• långkalsong

Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?

Hur lång var utbildningen och hur länge har du varit anställd?

Jag har ingen utbildning mer än intern, jobbar heltid som väktare dagtid, 10 år i branchen och ligger på 23.300:- innan skatt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-08 08:49
    och vad jobbar du med glömde jag skriva

• Svar på tråden Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?
  • Snillis2

31400
    Jurist, 7 års universitetsstudier, undervisar på universitet. 

• emmap88
    Bättan skrev 2011-05-08 15:19:22 följande:

Jag tjänar 25600 i månaden, jobbar måndag-fredag 8-16:30 innom försäkring och finans.
    Jag har ingen universitetsutbildning.

Jag har funderat på att jobba inom försäkring och finans. vart jobbar du? har du jobbat dig upp inom jobbet? Svårt de här i jobbdjungeln!
  • Weird One

1 årig yrkesutbildning, florist.
    Tjänar 22 000:- före skatt en normal månad.
    Denna månaden blev det mycket övertid och lönen kommer hamna pånärmare 25 000:- före skatt.

Ingen gymnasieutbildning och ett inkomplett grundskolebetyg.
    Inte så illa pinkat, eller hur?

• Floria

Har 30300 kr/månad. Är socionom och jobbar med LSS. Har varit på min arbetsplats i fyra år och har jobbat i sju inom området.

Har en fyraårig högskoleutbildning (Socionom som sagt). Har ett fritt jobb med generös flextid och jag lägger upp mina dagar/veckor själv . om det inte är möten som andra kallar till förstås, det händer ju rätt ofta.

• Weird One
    Weird One skrev 2011-05-08 21:22:25 följande:
    1 årig yrkesutbildning, florist.
    Tjänar 22 000:- före skatt en normal månad.
    Denna månaden blev det mycket övertid och lönen kommer hamna pånärmare 25 000:- före skatt.

Ingen gymnasieutbildning och ett inkomplett grundskolebetyg.
    Inte så illa pinkat, eller hur?
    Och har jobbat med detta i 14 år.
  • Bättan
    emmap88 skrev 2011-05-08 21:18:55 följande:
    Jag har funderat på att jobba inom försäkring och finans. vart jobbar du? har du jobbat dig upp inom jobbet? Svårt de här i jobbdjungeln!
    Jag har varit på min arbetsplats i ca: 3 år. Hade 23 000 i ingångslön. Nu väntar löneförhandling under Maj månad. Målsättningen är att förhandla upp lönen till 27 000 under 2011. Jag har haft samma tjänst sedan jag började på företaget. Jag har ingen ekonomisk utbildning sedan tidigare, (jag gick bageri & konditori utbildning på gymnasiet). Jag har fått en del internutbildningar på jobbet.

Lycka till med jobbsökandet =)
  • leia83

23 500 kr, underskøterska natt på en medicinsk avdelning i køpenhamn

• leia83
    leia83 skrev 2011-05-09 02:02:36 följande:
    23 500 kr, underskøterska natt på en medicinsk avdelning i køpenhamn
    innan skatt. Arbetat inom yrket i 11 år
  • charmed86

17007 :- innan skatt, jobbar som administratör och har gjort det i 3½ år, snart 3 år på detta företag.

Svar på tråden Utan att salta - vad tjänar du per månad som heltidsanställd?