• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Carolaj83

haft mycket löst skinn sen mina tidigare graviditeter, men det är bara gilla läget

vecka 13 imorgon

• stjierna

Jag gick in i vecka 12 igår, men håller mig lite lugn med magbild eftersom jag inte tycker att min mage ändrat storlek nämnvärt ;)

• roxylady

Åh vad avis jag är på er som har magar redan.. själv är man i v13 och det syns knappt :(

• roxylady

skrev fel.. v11 är jag i. Och inte vecka 13 haha.. vet inte hur jag tänkte när jag skrev.. sorry

• Jenny031

Och från ingenstans dök den upp! Sista byxorna jag platsade i lades på hyllan igår, tur man har en grymt snäll sambo som orkade följa med på shopping hela lördagen :)  V 13+6 på bilden!
  • iwannarock

Hallå alla glad gravida Nu hänger inte jag (än) i Januari tråden men ska se till att hitta dit . Rotade i garderoben precis och hittade ett par mamma byxor slängde på mig dom och :-O inbillar jag mig bara eller men nu ser jag ju faktiskt riktigt gravid ut hahah. Har hela tiden gått i mina "vanliga" byxor (jeans) men kännt att det tryckt på något fruktansvärt den senaste tiden så nu får det vara slut på vanliga byxor dagar . Tänkte be mannen min fota magen sen och så lägger jag ut en bild här

Jag är i vecka 13 (12+4 ca)

• Dontbeshy
    roxylady skrev 2011-07-04 11:21:15 följande:
    skrev fel.. v11 är jag i. Och inte vecka 13 haha.. vet inte hur jag tänkte när jag skrev.. sorry
    Är du förstaföderska så Kan det ta lite tid.. vist vill man kanske att den ska synas men se det positivt än kan du gå i dina vanliga kläder..
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"