• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Prinzessan
    chicopico skrev 2011-07-03 20:14:43 följande:

Magen v.11.
    ska försöka få in en ny bild från v.13 också....  
    Åhh vilken mysig mage!!! :)
  • fröken nilsson
    roxylady skrev 2011-07-04 11:20:31 följande:
    Åh vad avis jag är på er som har magar redan.. själv är man i v13 och det syns knappt :(
    då är vi två. jeansen sitter på utan problem. hade det inte varit för att jag sett pyret på ul så hade jag börjat undra om jag inte alls var gravid men magarna kommer till oss också så småningom :)
  • Jenny031

Kan ju säga att min mage sa det poff med. Från att ingenting synts till ovanstående bild över en helg typ och det är mitt första,

• nya mamman

Nu ha jag följt er länge och era magar och varit lite avundsjuk ;)
    Men nu ska jag försöka mig på att lägga upp en själv... vet inte om jag ser tjock eller gravid ut!

V. 12+3 på kvällen. Barn nr. 3

V.12+3 när jag ligger ner. Liten kul då kanske =)
  • Dontbeshy
    nya mamman skrev 2011-07-04 19:07:41 följande:
    Nu ha jag följt er länge och era magar och varit lite avundsjuk ;)
    Men nu ska jag försöka mig på att lägga upp en själv... vet inte om jag ser tjock eller gravid ut!

V. 12+3 på kvällen. Barn nr. 3

V.12+3 när jag ligger ner. Liten kul då kanske =)
    söt liten mage.. =)
  • Dontbeshy

Nya mamman: men va fuskigt ser att du väntar nummer tre du med.. Men du har en mindre mage.. Sååå fusk.. Jag hade gärna bytt med dig.

Pappan har inte berättat för sina päron än och jag känner inte för att avslöja det och det faktum är att han inte är redo för den..

• partouze

Ska lägga upp en bild i övermon när jag går in i vecka 14. Syns knappt på mig än dock :( men endå

• nya mamman
    Dontbeshy skrev 2011-07-04 19:41:24 följande:
    Nya mamman: men va fuskigt ser att du väntar nummer tre du med.. Men du har en mindre mage.. Sååå fusk.. Jag hade gärna bytt med dig.

Pappan har inte berättat för sina päron än och jag känner inte för att avslöja det och det faktum är att han inte är redo för den..
    men jag känner mig enorm!!! Känns som man växer mer och mer för varje dag... däremot lider jag redan av foglossning så jag får väl va glad över att magen är relativt liten iaf.
    Bara av ren nyfikenhet... lever ni inte ihop du och pappan? Så klart du inte behöver berätta något. Bara tänkt om jag missuppfattat nåt.
  • Dontbeshy
    nya mamman skrev 2011-07-04 21:13:52 följande:
    men jag känner mig enorm!!! Känns som man växer mer och mer för varje dag... däremot lider jag redan av foglossning så jag får väl va glad över att magen är relativt liten iaf.
    Bara av ren nyfikenhet... lever ni inte ihop du och pappan? Så klart du inte behöver berätta något. Bara tänkt om jag missuppfattat nåt.
    Ne tyvärr så har vi inte gjort det.. Han är inte pappan till mina första barn.
    Så han är fortfarande inte mogen än..

Men med tiden kanske han kommer krypande, kommer dock inte hålla andan men det skulle vara underbart om han kom tillbaka då han fortfarande tycker om mig.
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"