• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Majskorn
    Prinzessan skrev 2011-08-08 12:58:22 följande:
    Vilka härliga magar vi alla börjar få! :) Här kommer mina från vecka 19. Har börjat känna sparkar tror jag. Det blev lite liv i magen när vi satt på suroundsystemet när vi skulle kolla på film :D

Fin klänning och superfin mage =) Jag har en likadan klänning som jag fotade min v13 i =) 
  • doriah

Oj - inte bara magen som är stor - bilden blev också stor!!

Elsa och Lovis mamma
  • Frökenolson
    doriah skrev 2011-08-08 21:05:39 följande:
    Värsta magen...v 18+5.
    Fin mage!
    Ser att din ena dotter heter Lovis, det är vi också inne på om det skulle blir en tjej.
    Elsa vill jag med men inte sambon, min faster hette det och jag tycker det är fint!
  • doriah
    Frökenolson skrev 2011-08-08 21:12:28 följande:
    Fin mage!
    Ser att din ena dotter heter Lovis, det är vi också inne på om det skulle blir en tjej.
    Elsa vill jag med men inte sambon, min faster hette det och jag tycker det är fint!
    Tack, känner mig dock som en flodhäst...redan

Soligdå gillar vi samma namn - vad har ni för killnamn? (letar inspiration!)
    Elsa och Lovis mamma
  • Frökenolson
    doriah skrev 2011-08-08 21:29:47 följande:
    Tack, känner mig dock som en flodhäst...redan

Soligdå gillar vi samma namn - vad har ni för killnamn? (letar inspiration!)
    Jag ville ha Nathanael eller Gabriel, det vill verkligen inte sambon.
    Jag kallar liten magen för Abbe, och det skulle jag vilja ha på en pojke.. sambon är mindre säker på det..
    Annars har vi Adrian och Eddie på förslag men jag vet inte om jag egentligen vill ha någon av dem.
    En abbe och en lovis skulle vara fint tycker jag, om man skulle få en av varje.. men vi får väl se, kanske inte passa i något av namnen när liten kommer ut..
  • doriah

Åh - Abbe gillar jag också men maneländet är svårövertaladFlört Nej, så var det med vår Lovis...hon skulle heta Irma eller Inez men det passade henne inte...

Elsa och Lovis mamma
  • Frökenolson
    doriah skrev 2011-08-08 21:40:26 följande:
    Åh - Abbe gillar jag också men maneländet är svårövertaladFlört Nej, så var det med vår Lovis...hon skulle heta Irma eller Inez men det passade henne inte...
    att dom däringa karlarna måste få vara med och bestämma Tungan ute 
  • doriah
    Frökenolson skrev 2011-08-08 21:54:32 följande:
    att dom däringa karlarna måste få vara med och bestämma Tungan ute 
    Ja, visst är det dumt!Cool
    Elsa och Lovis mamma
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"