• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • shadowstorm

Killar ska inte bestämma namn ;) haha...det fick min sambo märka av på min förlossning när jag ändra vårat namn efter sonen var född hehe ;P

• Prinzessan
    Majskorn skrev 2011-08-08 15:32:11 följande:
    Fin klänning och superfin mage =) Jag har en likadan klänning som jag fotade min v13 i =) 
    Tack vad snällt av dej! Ja den klänningen är fin, det börjar ju bli lite lamt i garderoben med kläder man kan ha nu :( Har 2 gravidbyxor,, men jag får vänta med dem lite för de är lite stora ännu å varma. Köpte en mysig fleecejacka en lång med knappar, men det fick bli en Large hehe jag som har small annars :D
  • Tessan1989

Magen (bilden är dock tagen för 10 dagar sedan)
    Jag är nu i vecka 18, syns inte så mycket.

• Majskorn
    Prinzessan skrev 2011-08-09 10:38:51 följande:
    Tack vad snällt av dej! Ja den klänningen är fin, det börjar ju bli lite lamt i garderoben med kläder man kan ha nu :( Har 2 gravidbyxor,, men jag får vänta med dem lite för de är lite stora ännu å varma. Köpte en mysig fleecejacka en lång med knappar, men det fick bli en Large hehe jag som har small annars :D

Haha ja allt börjar kännas trångt...tacka gud för gamla leggings med trasig resår Tänkte ut på mammashopping efter RUL om 10 dagar...har ett par mammajeans från H&M, snygga men varma så det får vänta en stund :) men den där klänningen e jättefin och sitter så bra när man har en bubbla på magen
  • Jämthund

Första barnet BF 27/1. Är idag i 15+4.

Är smal i vanliga fall så för tillfället känner jag mig som världens fetto. Magen blir dock en aning större beroende på om det är morgon eller kväll.
    Mellanbilden är tagen i V.9 och sista bilden är tagen i V.15.

• Millenia

Jaha, då går man in i v 18 idag då :)
    Och på lördag ska vi på UL! Spännande!

• sesssa

nawww vad fina magar alla har. Jag är ju bara tjock :P... Är lite avudsjuk

• leppäkerttu
    sesssa skrev 2011-08-10 13:47:26 följande:
    nawww vad fina magar alla har. Jag är ju bara tjock :P... Är lite avudsjuk
    Samma här :P Vilken vecka är du i?
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"