• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • stjierna

Magen på morgonen vecka v. 17 (16+2) :)
    Jag har fortfarande inte gått upp något i vikt, men jag tror att jag smalnat av (att bebisen tagit av mitt överflöd) istället, för jag har fått kommentarer om att jag ser smalare ut, och jag tycker också att jag märker det på mina ben o i mitt ansikte.. Tack, bebis ;)
    Vi var på RUL igår, men bebisen var för liten för att mäta enligt 18-veckorsmätning, så vi ska tillbaka igen om 3 veckor. Jag tror det är en tjej, jag försökte titta så mycket jag kunde, men kunde inte se någon snopp nån gång - med sonen var det UPPENBART att det var en kille! Vi får se den 30e - då ska vi kolla könet också :P

• sesssa
    Sandra011 skrev 2011-08-10 20:07:39 följande:
    Samma här :P Vilken vecka är du i?
    är i vecka 17 (16+2)
  • Majskorn

v. 18 (17+5) senare på kvällen fick min skeptiska make en riktig känga på handen då han kände bebis för första gången (han trodde inte man kunde känna så mkt så tidigt) mkt rolig bild, glad att jag lyckats få den!

• WickedyWitch
    Majskorn skrev 2011-08-11 15:07:36 följande:
    v. 18 (17+5) senare på kvällen fick min skeptiska make en riktig känga på handen då han kände bebis för första gången (han trodde inte man kunde känna så mkt så tidigt) mkt rolig bild, glad att jag lyckats få den!

Underbar bild ju :D Så såg min mage ut en gång igår och kände samtidigt hur det tryckte lite på den punkten.
    Häftigt värre!
  • elinson

har lite dille på att ta magbilder på fjället, syns fortfarande inte under jackan så jag måste knäppa upp o visa upp den för kameran ;)

• MaHo89

Hihi ja finare än mina mobilbilder i omklädningsrummet på jobbet :P
    Toppenbild! :)

• syntetica
    Nu är vi hemma efter ett lyckat ul :D 
    En fin liten kille som sprattlade runt som en liten tok.
    Dock hade han lite vätska i njurana så det kommer bli återbesök. 

• Syoss

Köpte ett par mammajeans på H&M idag. Det är det bekvämaste jag har haft på mig på länge! Ingen byxkant som trycker på magen eller resår som börjar klämma åt. Nu får hösten komma! :)
    Visserligen är mudden för stor än, men magen blir ju inte mindre direkt ;)

Idag, 17+2

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"