• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • LjubaviMoja
    Disan skrev 2011-05-19 19:21:09 följande:
    Fan man nästan dör när man läser TS inlägg! Att vara så inskränkt... "Han skulle bli skitförbannad om jag slet av mig bh:n på stranden...." HEMSKT!!! Om jag vill sola topless så skall fan inte min karl komma och säga emot det, banne mig! Så glad att jag är svensk och inte har ngn religion eller skum kultur som förföljer mig. Skall min karl bli arg skall det vara av en BRA orsak. Så det så! Bara för att jag vill sola brösten är jag inte mindre hans för det och om ngn vill titta kan han snarare känna sig stolt, and I like that. Men det är väl skillnaden mellan våra kulturer också, i vissa kulturer får man inte vara stolt över annat än matlagning och barnafödande... Här kan killarna skryta om att tjejen har snygga bröst eller skön f*tta Skrattande

Men ja, förstår TS som inte vill sola på detta hemska vis. Men hallå!! ASG!!!! Och stackars karl som aldrig har sett ett par bröst på stranden *tssss* 
    Nja nu väljer jag att inte sola topless mest för att JAG inte vill, men jag vet att min man inte skulle uppskatta att jag visar mina bröst för alla männsikro på stranden. Han får väl ha något som bara han vet om och det förstår jag. Handlar ine om kultur känner många svenskar som tycker likadant, att fittan och brösten är bara till att visa för sin partner och sig själv.
  • JAG är BÄST
    Lillave skrev 2011-05-19 19:11:44 följande:
    När jag tittar på gamla foton från ungdomen där jag är topless på stranden både här hemma och i utlandet undrar jag hur fan jag tänkte egentligen?? Det är inget fel på mina bröst, men det ser inte ok ut ändå.

Topless känns grymt omodernt.
    Tycker jag med. Solade inte ens toppless då jag var ungdom,,,hade grumt hängiga bröst som var skitfula. Nu då man väl har tonårstuttar så vill man inte sola utan överdelen heller då pga ärr å jag har aldrig känt ett behov av att visa upp mig.
  • CariDee

Jag solar toppless bara utomlands, men om mina bröst var snyggare skulle jag nog sola toppless i mitt hemland. Brösten blev aningen säckiga efter amning

• Jag kom inte på något bättre

För att om feta män (läs gubbar) med sk chipstuttar kan ligg aoch sola i sina speedos, och självklart utan top. Då kan även jag sola topless med mina sladdriga mammatuttar.

~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • brünnhilde
    Jamo skrev 2011-05-19 15:40:43 följande:
    Hur ska man lösa det med männen som tycker intelligensen är det sexigaste på en kvinna? Förbjuda kvinnor att visa detta så inte vi män blir helt galna kanske? :)

• brünnhilde
    "Jamo skrev 2011-05-19 15:40:43 följande:
    Hur ska man lösa det med männen som tycker intelligensen är det sexigaste på en kvinna? Förbjuda kvinnor att visa detta så inte vi män blir helt galna kanske? :)"

Vi kanske ska förbjuda skolgång för kvinnor och börja med burka, så vi är på den säkra sidan?
  • puss
    MrsD skrev 2011-05-19 18:56:12 följande:
    Solarium ar ett utmarkt alternativ! MEN nackdelen for de som vill visa upp sin brost ar att ingen ar dar for att se ;)
    men gud. då kryper man ju ner i nån annans solarium, fattar du väl.
    I will mustardize you
  • HäckHäxan
    Lillave skrev 2011-05-19 19:11:44 följande:
    När jag tittar på gamla foton från ungdomen där jag är topless på stranden både här hemma och i utlandet undrar jag hur fan jag tänkte egentligen?? Det är inget fel på mina bröst, men det ser inte ok ut ändå.

Topless känns grymt omodernt.
    Så bara för att något är omodernt så skall man inte göra det, även om man tycker om det??
    Waiting for the right man, meanwhile, having a great time with the wrong ones!
  • puss
    HäxanSurtant skrev 2011-05-19 19:42:59 följande:
    Så bara för att något är omodernt så skall man inte göra det, även om man tycker om det??
    tuttar blir väl aldrig ute?
    I will mustardize you
  • Themis

Jag vet inte vad the big deal är, jag har inga problem med andras topless-solande faktiskt.

Skulle inte ha nåt problem med nakenbadande heller, om så vore, men jag tycker det är schysst om man delar stränderna så att de som blir upprörda över nakenhet kan vara det nån annanstans.

Om en religiös tok förutspår jordens undergång i skogen där ingen hör så har han fortfarande fel.
Svar på tråden Varför sola topless?