Disan skrev 2011-05-19 19:21:09 följande:
Fan man nästan dör när man läser TS inlägg! Att vara så inskränkt... "Han skulle bli skitförbannad om jag slet av mig bh:n på stranden...." HEMSKT!!! Om jag vill sola topless så skall fan inte min karl komma och säga emot det, banne mig! Så glad att jag är svensk och inte har ngn religion eller skum kultur som förföljer mig. Skall min karl bli arg skall det vara av en BRA orsak. Så det så! Bara för att jag vill sola brösten är jag inte mindre hans för det och om ngn vill titta kan han snarare känna sig stolt, and I like that. Men det är väl skillnaden mellan våra kulturer också, i vissa kulturer får man inte vara stolt över annat än matlagning och barnafödande... Här kan killarna skryta om att tjejen har snygga bröst eller skön f*tta
Men ja, förstår TS som inte vill sola på detta hemska vis. Men hallå!! ASG!!!! Och stackars karl som aldrig har sett ett par bröst på stranden *tssss*
Nja nu väljer jag att inte sola topless mest för att JAG inte vill, men jag vet att min man inte skulle uppskatta att jag visar mina bröst för alla männsikro på stranden. Han får väl ha något som bara han vet om och det förstår jag. Handlar ine om kultur känner många svenskar som tycker likadant, att fittan och brösten är bara till att visa för sin partner och sig själv.