• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • Mariohn
    Alla bra nick är upptagna skrev 2011-05-19 20:04:06 följande:
    Saken är ju den att alla gör precis vad fan de vill.
    Vill Lisa sola topless, låt henne göra det. Vill Anna sola med bikiniöverdel så låt henne göra det.

Det som stör mig enormt mycket är att man vräker ur sig att kvinnor som solar topless inte har respekt för sin egna kropp... det är ju bara galet!
  • Emriella

Alltså ... att amma offentligt är frånstötande och äckligt men att visa tuttarna på en strand är okej???

• poirot

Jag förstår faktiskt inte varför det skulle vara så mycket värre att vara topless än att ha bikini, jag tycker nog att man "flashar sig" ganska mycket i båda fallen.

Jag har inget emot flashande men jag tycker att det blir lite fånigt när folk som fläker ut sig i bikini tycker att det är så mycket värre när någon gör exakt samma sak men utan bikini, som om de själva är så mycket mer påklädda. 

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • brünnhilde
    Emriella skrev 2011-05-19 20:10:00 följande:
    Alltså ... att amma offentligt är frånstötande och äckligt men att visa tuttarna på en strand är okej???
    ?

Finns det någon härinne som tycker att ammande är frånstötande och samtidigt tycker att det är ok att sola topless???
  • poirot
    Du har inte reflekterat över att det är helt olika personer så har dessa två olika åsikter? 
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • nenapena

Jag solar helst på nakenbad och om jag inte solar på ett nakebad så solar jag topless.
    Ser nakenhet som nått helt naturligt och fattar inte varför man ska gå och gömma sig.
    Alla män går ju bara i badbyxor, Varför ska inte vi kunna göra det då?
    Ser oss precis lika bara att vi kvinnor har mer fett i brösten.

• HäckHäxan
    Japp, du tycker inte det är någon skillnad på en strand och en restaurang?? Jag tycker ju det iaf
    Waiting for the right man, meanwhile, having a great time with the wrong ones!
Svar på tråden Varför sola topless?