• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • nenapena
    Mariohn skrev 2011-05-19 20:13:15 följande:
    I beg to differ. De flesta gubbar jag ser på badstränderna har mer fett i brösten än många damer jag känner.
    Ja precis, Kan inte dom gubbarna sätta på sig bikini då.
  • Jamo
    brünnhilde skrev 2011-05-19 20:11:11 följande:
    ?

Finns det någon härinne som tycker att ammande är frånstötande och samtidigt tycker att det är ok att sola topless???
    Eftersom jag tror jag börjar förstå moralismen på FL så tror jag att jag tycker det...kanske. Eller var det tvärtom kanske. Ammning ok sola topless, ajabaja. Eller så bryr jag mig om varken det ena eller andra :)
  • HäckHäxan
    Alla bra nick är upptagna skrev 2011-05-19 20:14:58 följande:
    Hahahahahaha snart kommer det väl en knasboll och påstår att det är fel färg på våtbräkterna
    Förmodligen, färgen kanske uppmanar till för mkt uppmärksamhet, helsvart tror jag på!!! Svårt att klaga på, kanske sandfärgat så man knappt syns alls på stranden vore en ide
    Waiting for the right man, meanwhile, having a great time with the wrong ones!
  • HäckHäxan
    brünnhilde skrev 2011-05-19 20:15:37 följande:
    Varför?
    För jag tycker det är äckligt med barn som skall rapas och ofta spyr upp mjölk då, ser slemmigt och jävlig äckligt ut, jag får klökningar och mår illa av det. Jag mår inte illa av att se ett par nakna bröst, för de kräks inte upp slemmig surmjölk.
  • varfördåför

jag tycker att det roligaste här är att det tagitsupp flera ggr att män får visa brösten och svaret blir att det är ksillnad för de är ju män. men sedan går man vidare och spyrgalla över oss som inte klär sönerna i klänning i tråden efter. hur skall vi ha det?

kalla dig för hen och skit i vad de andra på stranden tycker, det är ditt liv.

nepp... kan inte stava... sorry!
  • brünnhilde
    HäxanSurtant skrev 2011-05-19 20:18:55 följande:
    För jag tycker det är äckligt med barn som skall rapas och ofta spyr upp mjölk då, ser slemmigt och jävlig äckligt ut, jag får klökningar och mår illa av det. Jag mår inte illa av att se ett par nakna bröst, för de kräks inte upp slemmig surmjölk.
    Tackar för svar.
  • Mariohn
    nenapena skrev 2011-05-19 20:15:46 följande:
    Ja precis, Kan inte dom gubbarna sätta på sig bikini då.
    Vi får kanske införa en lag som kräver överdel vid en viss kupstorlek. Det vore det mest rättvisa. 
  • HäckHäxan
    brünnhilde skrev 2011-05-19 20:19:58 följande:
    Tackar för svar.
    Varsegod Jag fattar ju att barnen behöver sin mat, jag är helst bara inte närvarande när de får den
  • ElisabethN

Äh jag solar la tuttarna om jag vill. Du behöver inte titta. Och eftersom din karl verkar bestämma över dig kan väl du bestämma över honom också och säga till han att inte glutta. Så är problemet ur världen för dig och din familj. Jag visar tuttarna på stranden och vill folk runka så varsågod. Gör dem väl ändå om dem är kåta. Skulle "min" man säga åt mig att inte ta av mig bikinin så skulle jag säga att han får sätta på sig en han också. Det är såna som dig som gör att världen inte går framåt i snabbare takt vad gäller frihet över sånt som inte har någon jävla betydelse. Jag gör vad jag vill om det är lagligt och inte skadar någon annan. Att sola topless är inom de gränserna. Du får bli hur besviken du vill på mig över det, jag kan också bli besviken över val människor (särskilt i min närhet) gör men om det inte angår mig så lägger jag inte näsan i blöt och det tycker jag inte du ska göra heller. Kom över det, om du ska grubbla över såna småsaker lär du bli knäpp en dag över allt du inte kan styra. Lägg energin på något som faktiskt skadar folk i stället!

• brünnhilde
    HäxanSurtant skrev 2011-05-19 20:24:15 följande:
    Varsegod Jag fattar ju att barnen behöver sin mat, jag är helst bara inte närvarande när de får den
    Jo, och din anledning är ju uppenbarligen ditt problem, så det är inget jag stör mig på.
Svar på tråden Varför sola topless?