Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

Bordeaux skrev 2011-05-24 14:50:18 följande:
    Har de inte bytt ut alla förutom House också? Jag tror jag såg kanske säsong 1&2 innan jag tröttnade, serier måste utvecklas.
    Alla byts ut i nåt skede men en del kommer tillbaka Drömmer
  • Passionsfrukt
    Kanske ska ge House en chans till. Kan jag skippa ett par säsonger eller?
    Jag får ju DAMP av att skippa säsonger so I don't. Men s3 är visst den där riktigt sega där varje avsnitt är likadant. I fyran börjar det hända saker vill jag minnas. Sedan går det bara fortare och fortare.
    Började precis se på s7e23 och fy fan vilket spännande intro!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:59:42 följande:
    jag har ju följt det på tv så jag är väl på s5 tror jag?
    Jamen då är du ju way past tråkigheterna? Fast jag har glömt vad som händer i s5...
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:53:00 följande:
    då han är som skabbigast och mest nerdrogad och har skäggstubb, då är han läcker
    Jag har inte sett House som sexig i ett par säsonger. Han har blivit ett sånt dickhead att han inte attraherar mig längre. Så jävla egotrippad och självisk att man spyr. Och ändå är man impad av hans intellekt och vill att det ska gå bra för honom. Tyvärr vill han det inte själv :/
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:14:53 följande:
    nuförtiden så är han mer transparant.. hmm.. han är lika elak fast man ser varför, man kan se de goda undertonerna som han inte vill att man skall se förstår du hur jag menar?
    Han mår dåligt och tillåter inte sig själv något annat. Han inser att han inte kan fortsätta så men accepterar det inte och gör alla andra människor miserabla också. Ser inget gott i honom längre, annat än att han vill rädda människorliv. Men jag fattar vad du menar Glad
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:40:37 följande:
    men då måste du titta närmare och läsa mellan raderna han hjäklper både wilson och caddy fast de inte fattar dte
    PÅ VILKET SÄTT HJÄLPER HAN DOM??? Han bara gör livet surt för dem! Alltså är du på s5? Då fattar jag att du tycker så Tungan ute Vänta du bara! Jag såg precis säsongsavslutningen på sjuan i denna sekund, fuck alltså vilket slut, huuuur ska man orka vänta tills s8 (om dom nu gör en)?
  • Passionsfrukt

Vi snackar House, ja :)
    Jag håller på går upp i limningarna då jag precis sett klart s7 och behöver diskuteeeeeeera med nån men ingen jag känner kollar! GAH big time!

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:57:18 följande:
    jo på säsong fem tror jag.. han har just gjort s såatt wilson blev tillsamans med sitt ex igen.. fast det sista han gjorde i förra avsnittet var att ställa mjölken i dörren igen ås han ångrade sig väl
    Jahaaa, ja det var gulligt med kortlivat.
    Vänta du bara som sagt... har han varit på torken än? Det tror jag ändå inte... Han hade en bra period där ett tag faktiskt...
    Nu ska jag inte säga mer Foten i munnen
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:00:00 följande:
    får ladda hem dem och se då så kan vi ha en house tråd också
    Jaaaa, ladda och titta! JAg håller på dööööör av att hålla inne allt.
    Oj shit, du har inte sett speedavsnittet? House tyckte det var en skitbra idé att byta Vicoden mot amfetamin :'D
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:58:42 följande:
    vad kan jag annat  vara då ni vägrar följa toppick :-P
    SoA SoA
    SoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoA.
    Shit, hur långt kan man skriva egentligen?
    (Är alltså inte ot här.)
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:21:52 följande:
    jo det har jag sett, då är jag på säsong sex? (tv,nu... söker, läser) :-O jag är på säsong 6 avsnitt 20 ju
    HURRAAA!!!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:28:07 följande:
    nää.. är inget där nu.. den är död.. emn du kan ju starta upp den igen eller så sätter du bara igång att prata snusk här så hänger vi säkert på
    SNUSK! VI HÄNGER MINSANN PÅ!!!
    (sorry, jag har ätit en halv burk B&J, lider av sockerchock.)
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:37:18 följande:
    jag sa ju tex nyss att jag skulle ha sex med painy, det om något var väl att vara snuskig
    Du skulle ta livet av honom direkt, sådär gamla gubbar med syrgastub borde nog inte få upp pulsen över 125/70 Skrattande