Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

Jesus och Maria, ni har avancerat er vidare sedan jag var inne här sist... vad har jag missat?
    Har ni alla laddat upp med chokladbollar? Själv får jag bara dricka te och äta surskorpor med kokt ägg på ikväll, post-träningkäk Obestämd

• Passionsfrukt

JORDGUBBAR!!!
    Vi har inga inhemska jordgubbar här än, iaf inte friodlade... längtar så in i helvete. Då ska jag börja smälla i mig litervis varje dag.

Den svartvita bilden på Opie och Chibs var fiiiiiiin Hjärta

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:10:54 följande:
    va inte tig fin?
    Såg så mycket på Chibs att jag inte kollade åt vänster sida alls... jo, han är faktiskt fin han med. Freaky mannen.
  • Passionsfrukt
    Buddha74 skrev 2011-05-21 20:12:54 följande:
    Ja man kan ju hitta många mumsiga bilder på SoA på facebook.  Tungan ute
    Bilder från nu(säsong 4).
    Jag finns icke på FB så jag kan inte kolla... du måste kopiera hit bilderna {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:14:59 följande:
    Va inga jordgubbar.... i finland????? eller är jag i fel yoghurt och trampar nu  Obestämd
    Nej vi har inga. Åtminstone inte där jag bor. Importerade jordgubbar finns, och inhemska som vuxit i växthus. Men inga som vuxit utomhus - och det är ju de som smakar godast! Vi brukar få vänta till början-mitten av juni kanske innan vi får de första jordgubbarna.
  • Passionsfrukt
    Buddha74 skrev 2011-05-21 20:17:14 följande:
    oj, det är ju rätt många....

Vem är favoriten då?
    CHIIIIIIIIIBS! :D
    Och Happy och Juice.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:19:56 följande:
    Aha nu är jag med, trodde de inte fanns gubbar alls och blev alldeles ja menar faunan är ju likvärdig sv och fin
    Klart fan vi har gubbar Glad Men vi måste vänta lite till. Fast idag såg jag körsbär på torget! Men jag frågade inte var de är odlade...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:19:20 följande:
    jag kan svara för henne.. opie och chibs
    *hosthost* *hämtar bössan*
  • Passionsfrukt

Alltså deras sammanträdesbord är ju bara för snyggt. Undrar om dom fått det gjort någonstans eller om någon händig medlem själv snidat det? Mmm, händigt.... Tungan ute

Svar på tråden SoA