SoA
Men gud.
(Kan inte komma med nåt annat just nu, men alltså gud.)
Men gud.
(Kan inte komma med nåt annat just nu, men alltså gud.)
Alltså jag fixar inte att kolla längre. jag tror på allvar att det här är det bästa jag nånsin sett på tv. så jävla spännande, det blir bara bättre och bättre för varje gång!
HOLY FUCKING SHIT.
Jag blir sällan så exalterad som jag är nu.
Alltså Jax skrämmer mig. Han har blivit så jävla kall. Jag tror på allvar inte att han kommer att klara av att lämna detta bakom sig och bli en stadig familjefar. Hans ögon var helt döda då han bad sin mamma hora för Clay - för det var ju fan det han bad om! - för att få ut hans hemligheter. Usch, det här kommer att bli så jävla obehagligt att se på! Och jag brukar inte tycka känslomässig utpressning är obehaglig.
Jag antar att jag fortfarande tycker om Gemma och sympatiserar med henne och vill henne väl. Tänkte att okej, nu äntligen får hon Nero tillbaka och de kan dra sig undan hela den här shitstormen. Och Nero! Han visade verkligen vad det är han bryr sig om! Han bryr sig verkligen om henne! Jag är så jävla lycklig! Varför kan inte Gemma få vara lycklig med Nero! Jaja, jag vet, hon är en fucked-up jävla trainwreck som dragit på sig all skit själv, men vem fan är nu så perfekt?! Inte jag iallafall!
Juice kommer så att dö. Jag känner det på mig. Clay har honom tajtare än tajt och han kommer att stryka med i slutändan. Stackars Juice-ponken. Usch.
Det var slutet på Juice, det då :( Usch. Fast i promon såg man ju en kort glimt av honom då han grinar (igen!) samt att Clay säger åt honom att han måste dra, vilket betyder att Jax inte skjuter honom på direkten. Kanske har jag tur och Juice blir konfronterad och förlåten. Vore så trist om han rök, han är ju min gulleponke!
Gemma är the original iron lady. Vad skulle hon inte göra för familjen?
Det där med Wendy var det värsta någonsin. Att injicera henne med knark då hon lyckats lägga av... fy fan.
Ett avsnitt kvar!
Bobby kommer helt klart att hitta på nåt. Och så tror jag fortfarande att Juice kommer att ryka med. Det där med pistolen han fick av Clay kommer att spela med i hans undergång på nåt vis.
Jax har verkligen blivit lite väl kall nu. Men gud att det är spännande!
Gud så obehagligt avsnitt det var! Väntade mig faktiskt att någon i klubben skulle mista livet, men det gick ju smidigt. Och Tig var så söt med hunden! Åh den där mannen! Jag är så glad att han inte blev dödad.
Och ja, Tara... herregud. Jag kan gott tänka mig att någon annan än Gemma gjorde det. Men det kan man ju spekulera vad man vill om, det kommer vi inte att få veta på läääänge än...
HOLY FUCKING GOD säger jag bara efter säsongsavslutningen.
Jaha. Var ska man liksom börja?