Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-05-24 18:31:38 följande:
    det är väl oftast så på de där berättelserna att de är mellan två manliga eller mellan två som är säkt.
    Släkt har jag inte stött på tidigare (yes, I have experience :P) men homoerotik, ja. Precis som jag gissade så är Jax/Opie vanligast. Tig/Chibs tycks vara ganska poppis också...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 18:37:58 följande:
    t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRMZ9qsrBXRtkcUnDbxmvp6TnfNcNkKz1cOebWwvUhFl 6qltCojQQ

tig?
    Håret matchar ju iaf...
    Alltså på riktigt, det finns säkert massor med photoshoppade bilder och folks artwork online, men dom är alla inom lås och bom. För några år sedan googlade jag efter porr baserat på en film och hittade ingenting - förrän jag hittade ett forum med diskret namn. När man väl reggat sig där öppnade sig en helt ny värld... FörvånadTungan ute
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 18:56:47 följande:
    oj.. läka bilder därifrån då
    Haha, nej, ni vill inte se...
    Dessutom är det inte SoA.
  • Passionsfrukt

Hu! The most unflattering picture imaginable...
    www4.pictures.zimbio.com/gi/Premiere+FX+FOX+21+Sons+Anarchy+Season+3+Arrivals+3IbeT1zSkGOl.jpg
    Klicka på egen risk!
    Undrar annars om det där är lilla frugan... hon har spetsig haka.
    Han har amerikanska flaggan upp och ner på jackan.
    Men kolla så fin Theo Rossi var på samma galej! www1.pictures.zimbio.com/gi/Theo+Rossi+Tommy+Flanagan+Premiere+FX+FOX+BNKFDKdmsQhl.jpg Även allas vår Kim Coates var städad och fin.

• Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-24 20:13:55 följande:
    Hehe I know. Såg på IMDB att han var inne på tredje frugan so far..

Jag tror... att ju yngre man är desto mindre risk att ha en dålig fotodag. Han kan ju inte vara gammal, Rossi? 
    1975 född... så 36. Låter jättegammalt i mina öron då man jämför med hans oskyldiga uppsyn :D
    Tredje frugan... så osmakligt. (Förlåt om någon här är omgift, jag menar inget personligt!)
    Finns många äldre skådisar som alltid har bra fotodagar, ju mer jag kollar på Tommy desto mer tycker jag att han åldrats "dåligt"...
  • Passionsfrukt

Ni mobbar Clay genast jag avlägsnar mig... bereden eder för en gruvlig hämnd!
    MOAHAHAHAA! *skrattar ondskefullt*

Nånej.

I början av säsong 1 tyckte jag faktiskt att Clay var väldigt mesig och att Gemma verkade styra hela klubben genom honom. Just det där om att hon hoppas att han följer rätt pappa och allt, hon verkade vara jättemanipulativ och sneaky. Men ju mer serien framskred så försvann nog de tankarna hos mig. Visst är hon ganska sneaky och handlingskraftig men inte kan man ju direkt säga att hon styr klubben. Däremot skulle nog inte klubben funka utan henne för hon sköter ju all markservice, håller redan på familjerna osv.