Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

varfördåför skrev 2011-05-25 08:55:45 följande:
    hen han är ju så ond, det finns som inget försonande med honom..
    Han är ju jätteynklig ibland och beroende av Gemma, inte alls ond.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 09:03:58 följande:
    äää.. spel för gallerierna det finns som ingen försoning i honom.
    Åå nu är du orättvis! Gråter Med en påse över hans huvud hade jag lätt haft sex med honom.
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-25 09:10:09 följande:
    Annars kanske det är bättre om du får en ögonbindel........
    Ja iofs. Bara jag slipper känna på monsterkäken haha. Det får bli så där som i Pretty Woman. I don't kiss on the mouth. Kyss
  • Goonie

Nu lämnar jag er för att gå ut och rasta dottern! Nalle

• Goonie

Det är ju "Otto" som gjort serien. Fast det kanske alla redan visste Förvånad

• Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 12:34:29 följande:
    Ni mobbar Clay genast jag avlägsnar mig... bereden eder för en gruvlig hämnd!
    MOAHAHAHAA! *skrattar ondskefullt*

Nånej.

I början av säsong 1 tyckte jag faktiskt att Clay var väldigt mesig och att Gemma verkade styra hela klubben genom honom. Just det där om att hon hoppas att han följer rätt pappa och allt, hon verkade vara jättemanipulativ och sneaky. Men ju mer serien framskred så försvann nog de tankarna hos mig. Visst är hon ganska sneaky och handlingskraftig men inte kan man ju direkt säga att hon styr klubben. Däremot skulle nog inte klubben funka utan henne för hon sköter ju all markservice, håller redan på familjerna osv.
    Men vem var det du röstade på nu igen? Var det Clay?!
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 13:55:49 följande:
    ingen av länkarna verkade fungera för mig, på ena var en jazz musiker och på den andra obama och har chibs blivit obama så fattar jag inet häller vad som hänt

men jag tycker att han är snyggare nu än han var då han var ung, typ i hailander (vist avr det den)
    Mendå, en ska det vara en jazzmusiker på, han heter tydligen också Tommy Flanagan (Chibs). Den andra ska INTE vara på Obama. Det ska vara en fulbild på den riktigt Chibs med snuskhår, gubbmage och allt.

Braveheart var det, och jo han är snyggare nu... I SERIEN. Flört 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 14:06:22 följande:
    men snuskhåret stör mig inte (har väl blivit van då så många har det i serien) bara magen som stör och den har han ju i serien också så nää.. tommy är sexig (inte bildskön) även irl
    Det är skillnad på att vara snygg och sexig {#emotions_dlg.djavulsk}