Du måste logga in för att svara i en tråd.

• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:26:28 följande:
    haha.. ja, han var en ricktig "wigger" i sina vita skor och hängiga byxor :-P han går snyggare nu, inte fullt så övespänd längre

fast skall jag avra ärlig så känner jag nog ingen dragning till bobby häller :-P
    Tja, Bobby och Piney går ju fetbort av helt naturliga skäl... men de tyckte jag ändå var ganska sköna rent attitydmässigt. Men som du säger, Jax var så jädrans överspänd hela tiden! Jag blev liksom trött i ögonen varje gång han dök upp i rutan.
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 21:28:40 följande:
    @ varför

Missuppfatta jag eller?
    Har du "korv" eller "meloner"?
    jag är kvinna, dvs en vuxen kvinna, därför dras jag till män och inte pojkar.. tydligt nog?
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 21:30:53 följande:
    Tja, Bobby och Piney går ju fetbort av helt naturliga skäl... men de tyckte jag ändå var ganska sköna rent attitydmässigt. Men som du säger, Jax var så jädrans överspänd hela tiden! Jag blev liksom trött i ögonen varje gång han dök upp i rutan.
    ja piny är ju inte någon sexgud haha.. men åter igen, creds till piny, ope behövde en fetsmäll :-P
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:34:46 följande:
    ja piny är ju inte någon sexgud haha.. men åter igen, creds till piny, ope behövde en fetsmäll :-P
    Jag klappade faktiskt i händerna då Piney drämde till honom!
    Fast Piney var nog säkert riktigt snygg i sin ungdom, det vet ju inte vi!
  • trollkarl

@ varför

Ja! Dåså, då kan du o LÄR få vattenplaning om du skulle springa på mig på stan

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 21:37:37 följande:
    @ varför

Ja! Dåså, då kan du o LÄR få vattenplaning om du skulle springa på mig på stan
    Förvånad VA?!?  är du svarthårig, drygt 190cm lång väger 140kilo muskler (inte seniga och ådriga, bara en i grunden grym fysik) har storlek 45 i skor och ser gränsfall ond ut?!?!?!! Du måste inboxa mig en bild isf
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 21:35:54 följande:
    Jag klappade faktiskt i händerna då Piney drämde till honom!
    Fast Piney var nog säkert riktigt snygg i sin ungdom, det vet ju inte vi!
    man fick ju tvärse en bild i albumet på då han var ung, han, frun och opie som barn fast man han ju knappt se något... :-S
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:45:51 följande:
    man fick ju tvärse en bild i albumet på då han var ung, han, frun och opie som barn fast man han ju knappt se något... :-S
    MEN SHIT VAD DU MINNS!!! Förvånad
  • trollkarl

@ varför

90 kg muskler, 185, renrakad, skägg, fulltatuerad, 44 i skor o ser ALLTID ond ut

• jaghopparhögt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:45:51 följande:
    Kikar man på bilder på hur  William Lucking såg ut när han var yngre så tycker jag nog att han ser bättre ut nu, helt klart.

Hoppas det dyker upp svenskar i SoA i framtida avsnitt =)