• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-10-21 17:27:28 följande:
    @ passion

Äntligen tog Bobby böadet från munnen o kulorna i handen o tog upp omröstning.
    Men murphys lag säger att fanskapet lär sitta kvar tyvärr..
    Och då Clay sitter kvar kommer Bobby att få hell to pay...
  • trollkarl

@ passion

Kommer bli slitningar o fraktioner i klubben om han sitter kvar..

• Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-10-21 18:04:09 följande:
    @ passion

Kommer bli slitningar o fraktioner i klubben om han sitter kvar..
    Tror du han bryr sig? Han vet själv att han inte leda så mycket länge till pga händerna. Han vill fixa pengar nu så att han sedan kan pensionera sig.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 17:14:34 följande:
    Hurra alla är up-to-date!
    Man hörde ju att grenen knakade då det blev svart i slutet på avsnittet, så  han överlever nog. Men ÄNDÅ! JUICE GÖR INTE SÅHÄR JAG ÄR JU DIN VÄN JU!
    Han är en så himla dålig lögnare! Han flackar med blicken och ser superstressad ut Skrattande Cutie pie!

Kommer Piney att skjuta sig själv eller nån annan nu? Spännande...

Och Tara vill SÅ UT just nu! Man riktigt såg på henne att fuck this shit, jag vill inte i nån lockdown och jag vill inte springa till klubbhuset och lappa ihop karlarna då dom skjutit på varann och jag vill verkligen inte bli mordhotad.
    jag röstar för att de skjuter henne, det slkulle lösa mycke små tjafs.. om nu inte jax fattar att det är clay dvs för då har vi större tjafs att vänta
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 17:24:05 följande:
    Jo den där omröstningen dom ska ha... alltså jag är impad över att Bobby vågade ta initiativet till den, men vad tror han att den ska leda till? Clay kommer inte att bli utröstad.
    Detta är alltså vad jag TROR Flört
    det blir ingen röstning, detta med juice kommer att göra så att allt ändras..
  • trollkarl

@ passion

Trots händerna lär han inte lämna..

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 18:22:42 följande:
    det blir ingen röstning, detta med juice kommer att göra så att allt ändras..
    Det är faktiskt sant, Juicegrejen kan styra hela alltihopa åt ett helt annat håll.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 18:36:03 följande:
    Det är faktiskt sant, Juicegrejen kan styra hela alltihopa åt ett helt annat håll.
    jag tror juice kommer att anförtro sig till chibbs (eller önskar de för att få se mer chibbs kanske) och till bobby.. antingen blir klubben mer sammansvettsad nu eller så blir det två fraktioner..
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 18:39:52 följande:
    jag tror juice kommer att anförtro sig till chibbs (eller önskar de för att få se mer chibbs kanske) och till bobby.. antingen blir klubben mer sammansvettsad nu eller så blir det två fraktioner..
    Jag är skiträdd för att Juice blir utkastad. Jag tror nämligen att om Clay nu fick veta vad han gjort (en prospect är ju till och med död på grund av honom) så skulle han kasta ut honom. Vad sedan resten av gänget säger om det är en intressantare historia.
  • trollkarl

@ passion

Han var inte propp.. Han var fullvärdig med komplett tavla..