• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • trollkarl

@ varför

Hmm, jax ligger mer i min smak. Särskilt med tanke på att det kan vara jag om jag byter om

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 21:07:29 följande:
    @ varför

Hmm, jax ligger mer i min smak. Särskilt med tanke på att det kan vara jag om jag byter om
    och du kallar dig karlakar :-P hahaha *småler* jax är en liten, liten pojke i en liten, liten pojkes kropp

Då jag snackar män så menar jag MÄN!!!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:03:29 följande:
    det har jag kännt helatiden.. han har fan inga försonande drag, och ni som regerar på att jax och ope inte har någon bra kvinnosyn och att de är svin... innan man har stukat en kvinna som gemma så som clay har gjort, då har man använt mycke härskarteckniker.. han misshandlar ju henne stup i kvarten och ingen reagerar.. :-O
    Han är grym, på allvar. Helt psycho. Tar strypgrepp på frugan ute på gården mitt på blanka dagen och folk säger inget, gör inget.
    Jag tycker inte någon karl i SoA har bra kvinnosyn Skrattande Eller alltså ja, jag vill inte kalla det dålig kvinnosyn, kanske lite snedvriden bara. Så länge som deras egna tjejer gör vad de ska och följer reglerna så är allt frid och fröjd, på nåt vis... Tjejerna själva ska ju vara obrottsligt lojala mot klubben men är ju ändå inte medlemmar! Har det inte vid många tillfällen blivit sagt att "she's just an old lady"?
    Men jag fattar att det är sådär. Serien skulle inte funka om tjejerna också drog runt på motorcyklar och härjade lika mycket som karlarna. Och tjejerna i den här serien är starka och tuffa! Det är bara att de i vissa avsikter inte har några som helst "rättigheter" om vi ska kalla det så...
  • trollkarl

@ varför

Så hans mognad sitter i hans utseende?
    O fan, det visste jag inte

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:12:04 följande:
    och du kallar dig karlakar :-P hahaha *småler* jax är en liten, liten pojke i en liten, liten pojkes kropp

Då jag snackar män så menar jag MÄN!!!
    Jax är faktiskt den enda man i denna serie jag aldrig varit minsta lilla intresserad av. Han var en sån gnällspik från första början, han skulle bara ha och ha, och det är feta håret och töntiga hopparbyxorna... stön liksom.
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 21:16:18 följande:
    @ varför

Så hans mognad sitter i hans utseende?
    O fan, det visste jag inte
    nää det sa jag väl inte? sa bara att han inte är en riktig man i mina ögon, varken i mognad eller till utseende han ahr ingen sexapeel.. det är som inget särskilt med honom.. bara en liten pojke...
  • trollkarl

@ varför

Då skulle du se mig, snacka om vattenplaning

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 21:18:49 följande:
    Jax är faktiskt den enda man i denna serie jag aldrig varit minsta lilla intresserad av. Han var en sån gnällspik från första början, han skulle bara ha och ha, och det är feta håret och töntiga hopparbyxorna... stön liksom.
    haha.. ja, han var en ricktig "wigger" i sina vita skor och hängiga byxor :-P han går snyggare nu, inte fullt så övespänd längre

fast skall jag avra ärlig så känner jag nog ingen dragning till bobby häller :-P
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 21:26:05 följande:
    @ varför

Då skulle du se mig, snacka om vattenplaning
    hur menar du då?
  • trollkarl

@ varför

Missuppfatta jag eller?
    Har du "korv" eller "meloner"?