• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • trollkarl

@ passion o varför

Ja glasgowsmile, vilket om ni tittar har han ett halvt själv.

Gällande att jax slog av näsan, at last! Men hon e bra jävla porrig än dock. Förnedringspåsättning!!!

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 20:29:54 följande:
    @ passion o varför

Ja glasgowsmile, vilket om ni tittar har han ett halvt själv.

Gällande att jax slog av näsan, at last! Men hon e bra jävla porrig än dock. Förnedringspåsättning!!!
    vet att chib har ett.. det är ju det sexigaste med honom ju :-P och det var ett så underbart straff till jimmy efrtsom han gjort det på honom (i serien), vi diskuterade det tidigare i tråden, hur det kändes för "tommy" att få hämnas för de där ärren.. (även om det var på lossas och på fel person)
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 20:38:58 följande:
    vet att chib har ett.. det är ju det sexigaste med honom ju :-P och det var ett så underbart straff till jimmy efrtsom han gjort det på honom (i serien), vi diskuterade det tidigare i tråden, hur det kändes för "tommy" att få hämnas för de där ärren.. (även om det var på lossas och på fel person)
    Jo det var ett fint moment... mmmm.... *tänker tillbaka*
  • trollkarl

@ varför

Måste ju tillägga att jag förvisso e karlakarlen själv men det finns ju dom som ser bättre ut än chibs

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 20:41:00 följande:
    @ varför

Måste ju tillägga att jag förvisso e karlakarlen själv men det finns ju dom som ser bättre ut än chibs
    skulle vara opie då, rent estetiskt om man gillar sådant.. men, men... snackar vi sex är chibs överlägset mest intressant

fast iof.. lite nyfiken på opie utan kläder är jag nog allt
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 20:40:45 följande:
    Jo det var ett fint moment... mmmm.... *tänker tillbaka*
    yummi, yummi
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 20:44:55 följande:
    yummi, yummi
    Vi behöver absolut lite mer Chibs i fortsättningen!

Undrar annars hur Clay riktigt tänkt ut hela sin plan här... alltså inte han en deal med Jax om att Jax får lämna klubben senare? Om han röstar ja på knarket? Om Clay får Tara dödad... Jax kommer ju liksom att fatta det. Vad tror han Jax ska göra? Bara låta saken bero? Fat chance...
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 20:48:54 följande:
    Vi behöver absolut lite mer Chibs i fortsättningen!

Undrar annars hur Clay riktigt tänkt ut hela sin plan här... alltså inte han en deal med Jax om att Jax får lämna klubben senare? Om han röstar ja på knarket? Om Clay får Tara dödad... Jax kommer ju liksom att fatta det. Vad tror han Jax ska göra? Bara låta saken bero? Fat chance...
    men lyckas han sköta det nog snyggt med hjälp av "romeo" så kan det ta ett tag för jax att fatta, jax vet ju inte att clay dödade hans pappa, bara att han dödade donna, och dte var ju dessutom ett misstag och att de tänkte  döda opie hade ju en förklaring som jax kanske kunde köpa..

jag tror inte att jax misstänker clay för allt helvette som han faktiskat har ställttill med..
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 20:54:09 följande:
    men lyckas han sköta det nog snyggt med hjälp av "romeo" så kan det ta ett tag för jax att fatta, jax vet ju inte att clay dödade hans pappa, bara att han dödade donna, och dte var ju dessutom ett misstag och att de tänkte  döda opie hade ju en förklaring som jax kanske kunde köpa..

jag tror inte att jax misstänker clay för allt helvette som han faktiskat har ställttill med..
    Tänk, jag hade till och med lyckats glömma att Clay lejt Romeo att fixa Tara... shit att jag har minne som en schweizerost... full med hål!
    Alltså jag gillade Clay till en början, tyckte han var ganska het på ett freaky sätt, men nu jävlar... kan inte gubben gå och dö? Flört
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 20:57:45 följande:
    Tänk, jag hade till och med lyckats glömma att Clay lejt Romeo att fixa Tara... shit att jag har minne som en schweizerost... full med hål!
    Alltså jag gillade Clay till en början, tyckte han var ganska het på ett freaky sätt, men nu jävlar... kan inte gubben gå och dö? Flört
    det har jag kännt helatiden.. han har fan inga försonande drag, och ni som regerar på att jax och ope inte har någon bra kvinnosyn och att de är svin... innan man har stukat en kvinna som gemma så som clay har gjort, då har man använt mycke härskarteckniker.. han misshandlar ju henne stup i kvarten och ingen reagerar.. :-O