Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-11-01 08:14:20 följande:
    kommer inte vå¨ga läsa här innan jag fått mitt avsnitt.. käns som att folk kommer att vara för exalterade för att kunna vara tysta
    Jag ska försöka hålla tyst När kommer du att få avsnittet?
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 08:27:25 följande:
    beror på när någon har tid att skicka det :-P men jag hoppas på att få det redan i mårgon afton..
    Jag ser det först på kvällen också så förhoppningsvis är vi någorlunda simultant uppdaterade Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 08:50:57 följande:
    haha.. låter bra tror jag skall läggatill att detta är en spoil-tråd så får man göra som man vill om man läser eller väntar till man sett, så får de som sett prata fritt
    Jo det var bra, så är folk förvarnade
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 09:05:17 följande:
    nog för att folk brukar skumma ts och missa viss info men jag har ju varnat nu iaf
    Men hur ska man kunna vänta tills imorgon? Har nytt avsnitt av House att fördriva 40min ikväll med, men det är ett dåligt substitut... dessutom har House blivit lite tjatigt nu...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 12:13:14 följande:
    ja, house ikväll är ju lite tidsfördriv iaf..

hoppas att det inte blir ett antiklimax bara, det är ju så spännande nu (inte i house då utan i SoA)
    Ja blir det nåt löjligt antiklimaxavsnitt så blir jag förbannad! Senaste The Walking Dead var ett sånt, bara en massa blablabla rädda vår son blablabla we must have the medical equipment now blablabla halva gänget hänger vid motorvägen. GET ON WITH IT!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 19:41:13 följande:
    hahahaha... ja så får det inte bli.. typ hela avsmnittet försöker de rädda piney :-P
    Gaaah!
    Fast de har haft himla bra tempo denhär säsongen tycker jag (förutom i början), det har hänt nåt nytt i varje avsnitt. Man tycker alltså att det skulle fortsätta i samma tempo.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 20:11:36 följande:
    undrar hur opie kommer att reagera... blir nog mer synd om honom nu också.. och jax om tara åker också juice då... känns som det blir lite lågstämning i fortsättningen
    Jag tror de kommer att veta att det var Clay som gjorde't... och då blir nog Opie förbannad. Clay har ju haft kål på hans fru och pappa då. Men Tara tror jag inte dom hinner få kål på, det skulle förstöra alltför mycket. Hon är ju dessutom en huvudperson och ett sexobjekt i serien, dom kan inte skriva ut henne.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 20:17:03 följande:
    men hon skaulle ju dra med ungarna.. så hon kommer ändå inte tat vara i stan menar jag
    Hon kommer att vara borta i två avsnitt eller så, sedan kommer hon tillbaka. Tror jag Glad
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 20:31:42 följande:
    jag tror de skickarbort henne nu för att slippa ha med henne, det kommer att hönda så mycket med charming och klubben att hon bara blir ett nödvändigt ont..
    Jax kommer att skicka henne och ungarna i säkerhet men hon kommer att komma tillbaka snart för dom kan typ inte leva utan varandra. Eller så kommer dom aldrig så långt att hon hinner åka för en massa annat shit goes down och det visar sig att det är säkrare att stanna.

Tara är förövrigt fan aldrig på jobbet! Hon ses hela tiden åka hemifrån till jobbet men så blir hon alltid kallad att lappa ihop nån SAMCRO-medlem och därefter är hon helt plötsligt nånstans med ungarna osv. Har hon ens jobbet kvar? Hon är fanimig aldrig där!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-01 20:49:34 följande:
    nu har hon ju inget iaf.. nu är hon avstängd
    Nej just det. Men hon har ju nog jobbet kvar ändå eller hur? Hon är bara tillfälligt avstängd pga hotet... Tja, hon har ju tid att springa runt i urringat och plocka ut kulor ur klubbmedlemmarna då...