Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-11-22 16:46:39 följande:
    som jag sagt tidigar ei tråden. Jag fattar verkligen inte hur vuxna kan köpa tröjorna och gå runt i dem på stan det är ok upp ntill 18år möjligen, men inte sedan.
    Jonej jag fattar inte heller. Alltså okej om man har typ en tischa med typ bild från serien, plus loggan, och har den som typ träningströja helt enkelt för att man gillar serien... men att gå runt med en hoodie, likadan som SoA själv använder, ungefär som att man själv var medlem.... näeh...
    Känner att jag måste försvara mig lite för jag har en tischa med tryck från min favoritfilm... men den sitter fruktansvärt dåligt (konstig amerikansk storlek och modell) så jag har den typ bara som hemmatröja.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-22 17:04:33 följande:
    ja, men ok, håller med, en tröja för att visa att man gillar serien är en sak, men en tröja så att man serut som att man är med i serien är en annan :-P
    Exakt Bra, nu slipper jag skämmas för min tröja... Men gud ändå, ett par kring 30? Lite pinsamt ändå.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-23 19:19:33 följande:
    haha.. så cool han va, hotet bet inte på honom inte.. synd bar att det där aldrig är dödande :-S
    Nej det är två avsnitt kvar och då kommer Clay att ligga på sjukan... kanske Opie kommer in och stryper honom i sömnen??
    Shit pommes alltså, jag trodde aldrig Juice faktiskt skulle sälja ut dom. Sen låg han som en mensvärkande liten tjej med kudde mot magen och såg ynklig ut.
    Åååh vad jag känner med honom, han såg lika ynklig ut som jag känner mig, kom just från träningarna som jag var tvungen att avbryta då jag fick ett knä i huvet Rynkar på näsan
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-23 19:36:53 följande:
    otto är slut, jag förstår honom.. bobby kan taöver, jag är på ottos sida här.. han gav dem bara bobby ju, inte hela klubben.

men detta var opies avsnitt.. och jag tycker att han skötte det bra.. hade lite adrenalin där på slutet... så jävla skönt då han bara sköt
    Otto har stått ut längre än jag trodde... han lessnade helt enkelt. Jag fattar honom. Lite ledsen är jag att han inte drog Boktipset vid skägget (like, literally) och kom med någon sistaminutenmanöver, men jag fattar honom. Nu får Bobby vara deras inside man.

Har ni tänkt på att Jax också riskerar fängelse? Han är väl ute on parole, och han kraschade en begravningsbil och knyckte en motorcykel. Opies skott tror jag inte kommer att komma polisen tillkänna...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-23 19:48:10 följande:
    tror inte att de kommer ta  jax.. det är ju upp till polisen isf och han vill nog inte bråka med dem mer nu, skägget har gjort att polisen är på "rätt" sida..
    Nej jag tror inte heller direkt att polisen tar honom men tanken slog mig då han knyckte den där motorcykeln att om farbror blå dyker upp nu... aja baja...

Haha, Juice behöver verkligen sin skylt! Jag hoppas han har en scheme i bakfickan. Vore så sjukt om han bara förrådde hela klubben... fattar inte att han skulle göra det.
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-23 20:01:20 följande:
    Oh my FRIKKIN god!!! Jag kommer inte klara en vecka tills nästa avsnitt!!! Vad ska man ta sig till liksom? Nog för att det inte hände jättemycket i detta avsnittet, men det lägger iallafall upp för nästa veckas avsnitt som verkar (baserat på promon) innehålla ganska mycket action och snabba svängar :D 

Lösningen stavas: kolla andra serier samt var konstant aspackad tills nästa avsnitt Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-23 20:06:39 följande:
    gillade förövrigt att de slogs, pårickt, som män, med nävarna *tummenupp* för finns det något sexigare än män i väst som slåss med knytnävarna mycket sexigare än vapen!!
    Och dom slogs för att dom (Jax) blev så illa berörda av bebishandeln. Mmmm.....
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-23 20:12:10 följande:
    vad är veckans citat då?

jag gissar på "time to start on your one list bobby" (mins inte exakt vad han sa)
    Jo det ligger nära till hands.
    varfördåför skrev 2011-11-23 20:10:29 följande:
    och chib var med att pratade sexigt *chait* det var en scen att minnas
    Mmm... Chibs... och då han var tvungen att följa med till irländarna och "speak Catholic" åt dem eller vad det var. Fint att dom uppskattar hans språkbegåvning Skrattande Jag tycker egentligen irländarna är lättast att förstå, dom mumlar iallafall inte till skillnad från Sonsen.
  • Passionsfrukt
    sasty skrev 2011-11-23 20:22:50 följande:
    Oj oj.. 2 avsnitt till va?
    Jo, två kvar. Det är knappt så man står ut!