Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-11-28 17:27:36 följande:
    Snart är kontoret klart.. sattein nya skrivbordet och nya 37" skärmen idag, så nu väntar jag bara på nyaste soa så att jag kan njuta av det på STORA skärmen haha.. måste kanske tom se om alla andra säsonger och se om jag missat detaljer
    Åååh va härligt! Jag vill också ha nytt kontor, nytt bord och ny skärm... eller ja, jag borde skaffa ett hus först så att jag kan ha ett kontor Flört Nu har du det bra ställt då nya SoA kommer!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-28 19:47:22 följande:
    eller hur skulle haft en sittsäck att sätta mig också :-P
    Vi har två överblivna hemma hos min pappa som du kan få Snygga mörkbruna, eller mörkbrun med dragning åt rött. Riktigt stilig färg! Lite dyrt att skicka dem från Finland dock
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-28 22:28:49 följande:
    jag hade en förut, den var i ett grovttyg istället för skinn också var den vit med svarta fläckar.. som en ko.. vi kallade den för "kosackon" haha, men uppenbarligen hade den inte nog med krigaranda för katterna tog död på den och slutade med att som sista förnedring pissa på den :-S
    Oj, våra har blivit påpissade av såväl djur som bebisar, de har slängts runt och hoppats på och misshandlats... men ser ändå väldigt bra ut! Läder är slitstarkt Skrattande
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-29 08:23:08 följande:
    men har man två hankatter som aldrig blir riktigt rumsrena så ger det inget att tvätta saker de pissat på, de känner lukten ändå och fortsätter pissa på samma ställe om man inte avlägsnar det so är nedpissat :-S

Men ikväll är det SoA för att återgå till ämnet
    Jo hankatter kan vara lite svåra på det viset... det var en hankatt som pissade på våra också men han var grannens och hade smugit sig in och markerade lite
    Du bor väl i norra Sverige? Tar ju bara ca tio timmar att köra dit från där jag bor, kanske jag skulle ta en roadtrip och komma med säckarna åt dig

Jaaaaa, SoA!!! Tror minsann jag måste se det på förmiddagen innan jag drar till jobbet, har kvällsskift imorgon så det blir så sent annars!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-29 14:46:29 följande:
    10timmar till gränsen? jag har typ 5h till haparanda tror jag ;-P
    Men du är så välkommen

blir nog dexter imorgon på förmiddan.. får se då jag får tag i SoA.. Men får jag bara tag i det så skall jag se det genast
    Tja, beroende på var du bor... enligt Google Maps har jag 6½ timme till Haparanda.
    Är du infödd norrlänning annars? Beroende på din dialekt så talar vi ganska likadant Dialekterna i mina hemknutar är väldigt lika norrländska. Eller någon viss variant av norrländska, jag vet ju inte hur många dialekter ni har däruppe
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-29 21:31:27 följande:
    gör bort det nu.. sista ungen födde jag på 2,5h för att inte missa säsongsavslutningen på house
    You are a trouper! Skrattande
  • Passionsfrukt
    Lily of the Hollow skrev 2011-11-29 21:22:22 följande:
    åh jag som antagligen (förhoppningsvis) är på väg in och ska föda barn inatt. Vilken asdålig tajming
    Herregud. Lycka till!
    (Vet inte vad för slags kommentar "herregud" är. Men allt som har med barn och barnafödande att göra är totalt terra incognita för mig.)
  • Passionsfrukt

Alltså hur kan Jax vara så jävla korkad att han skyller på black people? Han måste ju förstå att någon kommer att ge sig på Mayans. Stupid fucker

Det var faktiskt ett ganska tråkigt avsnitt. Men skönt att sanningen kom fram och att Jax äntligen fick veta. Sneaky Gemma "glömde" förstås visa ett visst brev... Tara hatar hennes guts nu. Gemma är verkligen hjärnan bakom allt, Tara vill verkligen inte ha henne som fiende.

• Passionsfrukt
    Quinna skrev 2011-11-30 22:00:36 följande:
    Var nån dum mot Tig?  Demon
    *Har laddat hem men inte sett än*
    Det var snarare Tig som var dum...

Men det var fint då han bröt ihop Skrattande