• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

försökte kolla lite på dexter, men jag får som ingen ro till det, det hände för mycket, även om sons är lite "spännande" ibland så är det ju ändå en slappar serie.. saknar den

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 21:02:10 följande:
    försökte kolla lite på dexter, men jag får som ingen ro till det, det hände för mycket, även om sons är lite "spännande" ibland så är det ju ändå en slappar serie.. saknar den
    Jag med den är så välgjord och genomtänkt. Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på under sommaren. Förslag?
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-23 21:11:19 följande:
    Jag med den är så välgjord och genomtänkt. Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på under sommaren. Förslag?
    jag följer ju house och dexter. många i tråden verkar gillar ala dessa vampyrserier men jag ser dem inte ås jag vet inte om de är något att ha. se den där gey serien som jax var med i, den avr riktigt underhållande faktiskt
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-23 21:12:59 följande:
    jag följer ju house och dexter. många i tråden verkar gillar ala dessa vampyrserier men jag ser dem inte ås jag vet inte om de är något att ha. se den där gey serien som jax var med i, den avr riktigt underhållande faktiskt
    Gillade house i början men sen kändes så mycket samma som det blir med många serier. Har funderat på true blood men det är mer för halvnakna alex än själva serien
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-23 21:23:58 följande:
    Gillade house i början men sen kändes så mycket samma som det blir med många serier. Har funderat på true blood men det är mer för halvnakna alex än själva serien
    jag ahr sett bilder från serierna om vampyrer och jag är inte så imponerad, fast jag gillar ju gubbar så det var ju inte så otippat iof. sedan då de fick en massa "priser" för sämsta skådis osv så blev jag ändå mer säker på att det inte var något för mig.

gilmor girls var ju bra.. han på cafeét var ju super mysig
    eller men in trees (träd inte treor, vet inte vad jag skrev nu)
  • varfördåför

jaha, tack för ikväll då.. ingen som ville umgås med mig (inte ens pooie som somnade klockan 18.00) så jag ahr måsta diskutera homosexualitet, styvföräldrar och rökning.. ni får gottgöra detta i morogn.. sov gott.

• Goonie

Var det scenen med Gemmas pappas "skötare" och Tig som du menade varfördåför? Som den enda riktiga sexscenen med honom. Såg den nu igår (ser ju om säsong 3 MED TEXT) men han gjorde sig ju inte så fruktansvärt bra från den vinkeln man fick se. Men han blev ju skjuten och det var lite hett Drömmer (weird)

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 21:12:59 följande:
    Jag kan försäkra dig om att iaf jag inte tittar på vampyrserierna. Jag tittar/tittade bara på fjantiga serier... och så SoA förstås. Vad sägs om (taget från mina "favoriter" på FB Tungan ute): Californication, Queer as Folk, Big Love, Absolutely Fabulous, 7th Heaven, Swingtown, Desperate Housewives, Shameless, Solsidan, O.C, Gilmore Girls ... och så SoA då... och Whale Wars men det räknas ju inte som en serie.
    *njuter av mina fjantserier* hehe. 
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-24 10:04:27 följande:
    Jag kan försäkra dig om att iaf jag inte tittar på vampyrserierna. Jag tittar/tittade bara på fjantiga serier... och så SoA förstås. Vad sägs om (taget från mina "favoriter" på FB Tungan ute): Californication, Queer as Folk, Big Love, Absolutely Fabulous, 7th Heaven, Swingtown, Desperate Housewives, Shameless, Solsidan, O.C, Gilmore Girls ... och så SoA då... och Whale Wars men det räknas ju inte som en serie.
    *njuter av mina fjantserier* hehe. 
    Californication ser vi också på. Jag ser på desperate housewives har sett 7thheaven och gilmore girls för dem serierna gick när jag ville se på tv
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-24 10:11:01 följande:
    Californication ser vi också på. Jag ser på desperate housewives har sett 7thheaven och gilmore girls för dem serierna gick när jag ville se på tv
    Och Hank är het Kyss Så mkt snyggare än i Arkiv X. Den mannen blir ju bara bättre med åren. 
    Vad roligt att det inte bara är jag som fastnar för de inte allt för häftiga och seriösa seriern Flört Det är däremot ett mysterium varför jag gillar Sjunde Himlen, det är så äckligt vidirgt religiöst och moralkakigt så man spyr. Men jag tittar varenda gång jag hittar det på TV'n.