• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-24 10:14:06 följande:
    Och Hank är het Kyss Så mkt snyggare än i Arkiv X. Den mannen blir ju bara bättre med åren. 
    Vad roligt att det inte bara är jag som fastnar för de inte allt för häftiga och seriösa seriern Flört Det är däremot ett mysterium varför jag gillar Sjunde Himlen, det är så äckligt vidirgt religiöst och moralkakigt så man spyr. Men jag tittar varenda gång jag hittar det på TV'n.
    Jag skulle gärna ligga med Hank faktiskt Kollade inte så mycket på Arkiv X så där har jag ingen åsikt. Ibörjan hade jag svårt för 7th heaven men efter ett tag så vill jag inte strypa dem längre och kan faktiskt kolla på serien. Men jag har nog sett hela nu.
    Jag har även börjat kolla lite på Glee, det gick konstig tid på helgmornar när jag åt frukost. Det är så jag fastnar i serier. Men jag skulle vilja ha en som maken också kan kolla på utan att han mobbar mig
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 08:29:22 följande:
    Var det scenen med Gemmas pappas "skötare" och Tig som du menade varfördåför? Som den enda riktiga sexscenen med honom. Såg den nu igår (ser ju om säsong 3 MED TEXT) men han gjorde sig ju inte så fruktansvärt bra från den vinkeln man fick se. Men han blev ju skjuten och det var lite hett Drömmer (weird)
    haha.. ja det avr en av de riktiga med honom.. jo det är lite tufft att bli skjuten med en bössa då man har sex.. jag tycker att han tog det bra
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-24 10:19:47 följande:
    Jag skulle gärna ligga med Hank faktiskt Kollade inte så mycket på Arkiv X så där har jag ingen åsikt. Ibörjan hade jag svårt för 7th heaven men efter ett tag så vill jag inte strypa dem längre och kan faktiskt kolla på serien. Men jag har nog sett hela nu.
    Jag har även börjat kolla lite på Glee, det gick konstig tid på helgmornar när jag åt frukost. Det är så jag fastnar i serier. Men jag skulle vilja ha en som maken också kan kolla på utan att han mobbar mig
    Jag med, det är EN av anledningarna till varför jag kollar faktiskt haha.Tittade på Arkiv X när jag var liten (minns såkalrt inget från då) och nu har det börjat gå på nån kanal igen men yuck, vissa passar inte i ungdomligt utseende. Tummen upp för män Skål
    Började också titta på Glee men sen blev det konstiga tider utan att det stod när det gick och då sket det sig.
    Men SoA lär han ju inte mobba dig för? Den är ju tuff! Haha. 
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 10:04:27 följande:
    Jag kan försäkra dig om att iaf jag inte tittar på vampyrserierna. Jag tittar/tittade bara på fjantiga serier... och så SoA förstås. Vad sägs om (taget från mina "favoriter" på FB Tungan ute): Californication, Queer as Folk, Big Love, Absolutely Fabulous, 7th Heaven, Swingtown, Desperate Housewives, Shameless, Solsidan, O.C, Gilmore Girls ... och så SoA då... och Whale Wars men det räknas ju inte som en serie.
    *njuter av mina fjantserier* hehe. 
    åååå.. o.c hade jag glömt.. de följde jag slaviskt inna vi köpte huset och förlorade femman. den måste jag kasnke ladda ner.. jag tycker att seths pappa är lite het
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 10:14:06 följande:
    Och Hank är het Kyss Så mkt snyggare än i Arkiv X. Den mannen blir ju bara bättre med åren. 
    Vad roligt att det inte bara är jag som fastnar för de inte allt för häftiga och seriösa seriern Flört Det är däremot ett mysterium varför jag gillar Sjunde Himlen, det är så äckligt vidirgt religiöst och moralkakigt så man spyr. Men jag tittar varenda gång jag hittar det på TV'n.
    sjunde himlen har jag sett endel och även det där om en pappa som är typ marinsoldat och har en familj?! mins inte vad det heter.. typ major dad?

desperata hemmafruar är också en serie som alla ser men som jag inte fastnat för och även l wurd
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 10:28:23 följande:
    sjunde himlen har jag sett endel och även det där om en pappa som är typ marinsoldat och har en familj?! mins inte vad det heter.. typ major dad?

desperata hemmafruar är också en serie som alla ser men som jag inte fastnat för och även l wurd
    DÅ kan jag erkänna att jag är faktiskt tjej/kvinna och gillar inte Sex and the city. I'm the only one i think
    Goonie skrev 2011-05-24 10:26:23 följande:
    Jag med, det är EN av anledningarna till varför jag kollar faktiskt haha.Tittade på Arkiv X när jag var liten (minns såkalrt inget från då) och nu har det börjat gå på nån kanal igen men yuck, vissa passar inte i ungdomligt utseende. Tummen upp för män Skål
    Började också titta på Glee men sen blev det konstiga tider utan att det stod när det gick och då sket det sig.
    SoA är hans val, vi väljer serie varannangång. Jag har valt arrested development, oz och californication. Men desperate housewives, glee mfl har jag för mig själv för jag vet vad han kommer säga och tycka och tänka
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 10:33:59 följande:
    DÅ kan jag erkänna att jag är faktiskt tjej/kvinna och gillar inte Sex and the city. I'm the only one i think
    Goonie skrev 2011-05-24 10:26:23 följande:
    SoA är hans val, vi väljer serie varannangång. Jag har valt arrested development, oz och californication. Men desperate housewives, glee mfl har jag för mig själv för jag vet vad han kommer säga och tycka och tänka
    jag ser inte hekller sex osv.. jag ser nog bara "kill" serier..
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 10:35:33 följande:
    jag ser inte hekller sex osv.. jag ser nog bara "kill" serier..
    VI är två som inte gillar sex and the city Skål. Har hela tiden trott jag är ensam
  • varfördåför

gilmor girls såg jag och mannen tillsammans för där kunde han spana på loralai (stavas?) och jag på han i cafeét. för presis som att jag gillar "gubbar" så gillar mannen "tanter"

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 10:43:14 följande:
    gilmor girls såg jag och mannen tillsammans för där kunde han spana på loralai (stavas?) och jag på han i cafeét. för presis som att jag gillar "gubbar" så gillar mannen "tanter"
    Ska han spana på tanter borde han väl spanat på mormorn Emily(?)