• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 15:12:09 följande:
    då det gäller sådant där manligt som datorer så får mannen sköta det här hemma.. jag såg ju alla sesongen utan text, men mannen har sett dem med tex sedan för han hittade vist åt dem också, de hade följt med nedladdningen men jag hittade dem inte
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-23 14:34:55 följande:
    hahaha.. också får man se alla andra som sitter och ser konstiga ut typ konsentrerade
    hehehhe Humor!!!!
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-23 15:10:36 följande:
    haha.. jag är grymt nöjd med de tre röster jag har själv röstade jag på kim
    Nja jag tänker rösta på långtochstörigt nick... vill bara att hon ber alternativt hotar mig en stund till i tråden... Kan ju inte bara ge bort rösten alldeles gratis liksom
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-23 14:54:12 följande:
    Men än finns det hopp! Lyckades som sagt ladda ner SoA säsong 3 MED SVENSK TEXT. Var tillochmed tvungen att fråga sambon om han inte var lite imponerad över min bedrift. Man kan fasiken lära gamla hundar sitta Flört
    Oj oj de är mer än jag skulle klara av!
  • HäckHäxan

Nu skall ja se på hellcats och äta paj, Återkommer senare, hämtar mini kl 16...

• varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 15:21:42 följande:
    Nja jag tänker rösta på långtochstörigt nick... vill bara att hon ber alternativt hotar mig en stund till i tråden... Kan ju inte bara ge bort rösten alldeles gratis liksom
    haha.. nää.. man kan jui net det (fast jag gjord et iof, gillar kim) jag har ingen aning om vem jag fått mina fyra av, ingen som törs erkänna att de röstar på mig
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 15:20:32 följande:
    hehehhe Humor!!!!
    tänk om man glömmeravsig och typ petar näsan eller nått :-O
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 15:22:39 följande:
    Nu skall ja se på hellcats och äta paj, Återkommer senare, hämtar mini kl 16...
    ses i kväll om det inte blir bio med en av sönerna, annars ses vi kasnke sen i natt
  • varfördåför

blev ingen bio (går inga barnfilmer ju, får bli smurfarna i september) så jag blir kvar här HELA kvällen.. bara att komma och prata med mig

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 18:16:39 följande:
    blev ingen bio (går inga barnfilmer ju, får bli smurfarna i september) så jag blir kvar här HELA kvällen.. bara att komma och prata med mig
    Haha, ingen film i maj... så det får bli i september istället {#emotions_dlg.flower} Jag har några moderliga sysslor att ta hand om men sen kan hända att jag hamnar här ett tag.

Men jag är ju här nu?! Kom jag på..