Du måste logga in för att svara i en tråd.

• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 14:32:59 följande:
    Hahaha du får frysa in matlådor med veckodagarnas namn på så att de vet vad de ska äta när. 
    Men tänk vad du kommer ha upplevt saker du inte kommer våga nämna förrän på dödsbädden {#emotions_dlg.djavulsk} Skål
    hahaha.. jag hoppas det hahaha Drömmer
  • Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 14:33:15 följande:
    Kan man inte sitta med varsin cam och kolla på samma film / avsnitt av soa
    Haha vad tekniskt. Vetefan om jag klarar av sånt Tyst
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 14:33:15 följande:
    Kan man inte sitta med varsin cam och kolla på samma film / avsnitt av soa
    hahaha.. också får man se alla andra som sitter och ser konstiga ut typ konsentrerade
  • varfördåför

jag ahr inbyggd cam på lappen, men jag måste se serien på stora dator så då får lilla datorn filma mig då jag tittar på stora

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 14:35:56 följande:
    jag ahr inbyggd cam på lappen, men jag måste se serien på stora dator så då får lilla datorn filma mig då jag tittar på stora
    Hahaha så får du placera laptopen på en hög med böcker typ bakom stora datorn så att man ser framifrån ;p
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-23 14:34:18 följande:
    Haha vad tekniskt. Vetefan om jag klarar av sånt Tyst
    Inte jag heller, men det måste ju finnas instruktioner for dummies någonstans
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 14:43:49 följande:
    Inte jag heller, men det måste ju finnas instruktioner for dummies någonstans
    Men än finns det hopp! Lyckades som sagt ladda ner SoA säsong 3 MED SVENSK TEXT. Var tillochmed tvungen att fråga sambon om han inte var lite imponerad över min bedrift. Man kan fasiken lära gamla hundar sitta Flört
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-23 14:47:14 följande:
    Ledsen, men det kan jag inte lova, en av mina vänner sen många år är ju också med där
    haha.. jag är grymt nöjd med de tre röster jag har själv röstade jag på kim
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 14:54:12 följande:
    Men än finns det hopp! Lyckades som sagt ladda ner SoA säsong 3 MED SVENSK TEXT. Var tillochmed tvungen att fråga sambon om han inte var lite imponerad över min bedrift. Man kan fasiken lära gamla hundar sitta Flört
    då det gäller sådant där manligt som datorer så får mannen sköta det här hemma.. jag såg ju alla sesongen utan text, men mannen har sett dem med tex sedan för han hittade vist åt dem också, de hade följt med nedladdningen men jag hittade dem inte