• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 16:37:03 följande:
    Han mår dåligt och tillåter inte sig själv något annat. Han inser att han inte kan fortsätta så men accepterar det inte och gör alla andra människor miserabla också. Ser inget gott i honom längre, annat än att han vill rädda människorliv. Men jag fattar vad du menar Glad
    men då måste du titta närmare och läsa mellan raderna han hjäklper både wilson och caddy fast de inte fattar dte
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:40:37 följande:
    men då måste du titta närmare och läsa mellan raderna han hjäklper både wilson och caddy fast de inte fattar dte
    PÅ VILKET SÄTT HJÄLPER HAN DOM??? Han bara gör livet surt för dem! Alltså är du på s5? Då fattar jag att du tycker så Tungan ute Vänta du bara! Jag såg precis säsongsavslutningen på sjuan i denna sekund, fuck alltså vilket slut, huuuur ska man orka vänta tills s8 (om dom nu gör en)?
  • sasty

Alltså vaaadå?

hur många säsonger finns det?

Hoppas på måååånga många, vet att de kommer en fyra bara :)
    vågar inte läsa vad ni skriver om de är kommande och jag får  veta vad som händer.. hehe

• Goonie
    sasty skrev 2011-05-24 16:50:50 följande:
    Alltså vaaadå?

hur många säsonger finns det?

Hoppas på måååånga många, vet att de kommer en fyra bara :)
    vågar inte läsa vad ni skriver om de är kommande och jag får  veta vad som händer.. hehe
    Tror det är House de pratar om.
  • sasty
    Goonie skrev 2011-05-24 16:51:23 följande:
    Tror det är House de pratar om.
    puuuuh,     vart lite orolig där att man missat massa.. haha
  • Goonie
    sasty skrev 2011-05-24 16:52:49 följande:
    Haha, nejdå.

Men TS! Du är OT i din OT-tråd! Flört
  • Passionsfrukt

Vi snackar House, ja :)
    Jag håller på går upp i limningarna då jag precis sett klart s7 och behöver diskuteeeeeeera med nån men ingen jag känner kollar! GAH big time!

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 16:47:59 följande:
    PÅ VILKET SÄTT HJÄLPER HAN DOM??? Han bara gör livet surt för dem! Alltså är du på s5? Då fattar jag att du tycker så Tungan ute Vänta du bara! Jag såg precis säsongsavslutningen på sjuan i denna sekund, fuck alltså vilket slut, huuuur ska man orka vänta tills s8 (om dom nu gör en)?
    jo på säsong fem tror jag.. han har just gjort s såatt wilson blev tillsamans med sitt ex igen.. fast det sista han gjorde i förra avsnittet var att ställa mjölken i dörren igen ås han ångrade sig väl
  • varfördåför
    sasty skrev 2011-05-24 16:52:49 följande:
    men oj vad glad jag avrit om det funnits ända till säsong 8a  av SoA
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 16:54:09 följande:
    Haha, nejdå.

Men TS! Du är OT i din OT-tråd! Flört
    vad kan jag annat  vara då ni vägrar följa toppick :-P