Du måste logga in för att svara i en tråd.

• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:58:42 följande:
    vad kan jag annat  vara då ni vägrar följa toppick :-P
    Det var iaf fint gjort av dig att göra en "allmän" SoA-tråd när vi egentligen ville prata snusk haha.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 16:55:41 följande:
    Vi snackar House, ja :)
    Jag håller på går upp i limningarna då jag precis sett klart s7 och behöver diskuteeeeeeera med nån men ingen jag känner kollar! GAH big time!
    får ladda hem dem och se då så kan vi ha en house tråd också
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 16:59:46 följande:
    Det var iaf fint gjort av dig att göra en "allmän" SoA-tråd när vi egentligen ville prata snusk haha.
    haha.. jag är gullig men vist får man prata snusk rent allmänt?
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:00:47 följande:
    haha.. jag är gullig men vist får man prata snusk rent allmänt?
    Jo, men den är väl maskerad {#emotions_dlg.djavulsk}
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 17:08:01 följande:
    Jo, men den är väl maskerad {#emotions_dlg.djavulsk}
    vilken? min gullighet? Oskyldig
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:13:32 följande:
    vilken? min gullighet? Oskyldig
    Haha neej den är du öppen med. Det är snusket som maskeras.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:57:18 följande:
    jo på säsong fem tror jag.. han har just gjort s såatt wilson blev tillsamans med sitt ex igen.. fast det sista han gjorde i förra avsnittet var att ställa mjölken i dörren igen ås han ångrade sig väl
    Jahaaa, ja det var gulligt med kortlivat.
    Vänta du bara som sagt... har han varit på torken än? Det tror jag ändå inte... Han hade en bra period där ett tag faktiskt...
    Nu ska jag inte säga mer Foten i munnen
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:00:00 följande:
    Jaaaa, ladda och titta! JAg håller på dööööör av att hålla inne allt.
    Oj shit, du har inte sett speedavsnittet? House tyckte det var en skitbra idé att byta Vicoden mot amfetamin :'D
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:58:42 följande:
    vad kan jag annat  vara då ni vägrar följa toppick :-P
    SoA SoA
    SoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoA.
    Shit, hur långt kan man skriva egentligen?
    (Är alltså inte ot här.)
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 17:15:10 följande:
    Haha neej den är du öppen med. Det är snusket som maskeras.
    haha.. nää.. jag postade ju sexbilder på tig igår men käsn det bättre att snacka sex i den andra tråden så är den ju öppen för sådant
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:19:23 följande:
    Jahaaa, ja det var gulligt med kortlivat.
    Vänta du bara som sagt... har han varit på torken än? Det tror jag ändå inte... Han hade en bra period där ett tag faktiskt...
    Nu ska jag inte säga mer Foten i munnen
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:00:00 följande:
    Jaaaa, ladda och titta! JAg håller på dööööör av att hålla inne allt.
    Oj shit, du har inte sett speedavsnittet? House tyckte det var en skitbra idé att byta Vicoden mot amfetamin :'DSoA SoA
    SoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoASoA SoA.
    Shit, hur långt kan man skriva egentligen?
    (Är alltså inte ot här.)
    jo det har jag sett, då är jag på säsong sex? (tv,nu... söker, läser) :-O jag är på säsong 6 avsnitt 20 ju
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:20:01 följande:
    haha.. nää.. jag postade ju sexbilder på tig igår men käsn det bättre att snacka sex i den andra tråden så är den ju öppen för sådant
    Men jag har ju ofavoritat den nu när jag har den här Förvånad