Du måste logga in för att svara i en tråd.

• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 17:39:10 följande:
    Fast du använde ju ordet fortplanta och då blir det ju oerhört osnuskigt på en gång Foten i munnen
    mm.. blev evolutionärt..
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:40:14 följande:
    Du skulle ta livet av honom direkt, sådär gamla gubbar med syrgastub borde nog inte få upp pulsen över 125/70 Skrattande
    hehe.. sant.. men irl såg han inte så skabbig ut som då han är painy dock
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:41:26 följande:
    hehe.. sant.. men irl såg han inte så skabbig ut som då han är painy dock
    IRL så är han säkert 40 och inte 400 :D
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:45:20 följande:
    Här kommer snusket:
    sex på hoj.
    That is all.
    jag hade varit livrädd att den skulle tippa (tarförgivet att den står still)
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:46:49 följande:
    jag hade varit livrädd att den skulle tippa (tarförgivet att den står still)
    EN HD väger åtminstone 100 kg så jag tror inte den tippar i första taget. Beror på hur våldsam man är.

Alltså shit, jag fattar inte ens att jag förde detta på tal. Jag har ätit way too much socker. Ber om ursäkt.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 17:48:55 följande:
    EN HD väger åtminstone 100 kg så jag tror inte den tippar i första taget. Beror på hur våldsam man är.

Alltså shit, jag fattar inte ens att jag förde detta på tal. Jag har ätit way too much socker. Ber om ursäkt.
    jag ahr som sagt en pappa som ägen en hd (ganska precis en sådan här image.annonsborsen.se/online/923000/923707_0.jpg ) och jag har altid varit rädd att den skall tippa då man sitte rpå den och bara stödet håller uopp den.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 17:53:14 följande:
    jag ahr som sagt en pappa som ägen en hd (ganska precis en sådan här image.annonsborsen.se/online/923000/923707_0.... ) och jag har altid varit rädd att den skall tippa då man sitte rpå den och bara stödet håller uopp den.
    Den där ser ut som en lättviktare jämfört med vad SAMCRO kör Glad
    Nej jag skojar bara. Jag har missat det att din pappa har en HD. Jag vet inget om motorcyklar, jag bara utgår ifrån att de är hemskt tunga. Har testkört en kinesvespa en gång och upplevde den som tung så jag bara utgår ifrån att en Harley är ännu tyngre och därmed stadigare.
    Jag borde sluta utgå ifrån saker och ting. It makes me look bad.
  • Bordeaux

Det beror väl också på vilken ställning man gör det i. nu får jag in mycket bilder i hjärnan här

• Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-05-24 18:00:33 följande:
    Det beror väl också på vilken ställning man gör det i. nu får jag in mycket bilder i hjärnan här
    Yummy, yummy, yummy, I've got love in my tummy... Glad