• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:53:00 följande:
    då han är som skabbigast och mest nerdrogad och har skäggstubb, då är han läcker
    I like skäggstubb!!
  • Passionsfrukt
    Kanske ska ge House en chans till. Kan jag skippa ett par säsonger eller?
    Jag får ju DAMP av att skippa säsonger so I don't. Men s3 är visst den där riktigt sega där varje avsnitt är likadant. I fyran börjar det hända saker vill jag minnas. Sedan går det bara fortare och fortare.
    Började precis se på s7e23 och fy fan vilket spännande intro!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 15:58:16 följande:
    Jag får ju DAMP av att skippa säsonger so I don't. Men s3 är visst den där riktigt sega där varje avsnitt är likadant. I fyran börjar det hända saker vill jag minnas. Sedan går det bara fortare och fortare.
    Började precis se på s7e23 och fy fan vilket spännande intro!
    jag har ju följt det på tv så jag är väl på s5 tror jag?
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:59:42 följande:
    jag har ju följt det på tv så jag är väl på s5 tror jag?
    Jamen då är du ju way past tråkigheterna? Fast jag har glömt vad som händer i s5...
    då han är som skabbigast och mest nerdrogad och har skäggstubb, då är han läcker
    Jag har inte sett House som sexig i ett par säsonger. Han har blivit ett sånt dickhead att han inte attraherar mig längre. Så jävla egotrippad och självisk att man spyr. Och ändå är man impad av hans intellekt och vill att det ska gå bra för honom. Tyvärr vill han det inte själv :/
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:29:52 följande:
    t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ1SEk-9pxSPcYpIkmCZg2P3qA-0EySwllHKtGOgzI5f 9Oshc4Z

gissa utan att fuska
    Måste ju vara Piney! Eller?
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 16:04:15 följande:
    Jamen då är du ju way past tråkigheterna? Fast jag har glömt vad som händer i s5...
    Jag har inte sett House som sexig i ett par säsonger. Han har blivit ett sånt dickhead att han inte attraherar mig längre. Så jävla egotrippad och självisk att man spyr. Och ändå är man impad av hans intellekt och vill att det ska gå bra för honom. Tyvärr vill han det inte själv :/
    nuförtiden så är han mer transparant.. hmm.. han är lika elak fast man ser varför, man kan se de goda undertonerna som han inte vill att man skall se förstår du hur jag menar?
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 16:04:49 följande:
    Måste ju vara Piney! Eller?
    jepp.. han var ju inte jätte ful som ung iaf.. hade vi varit sosst på jorden så kanske vi hade fortplantat oss
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:15:34 följande:
    jepp.. han var ju inte jätte ful som ung iaf.. hade vi varit sosst på jorden så kanske vi hade fortplantat oss
    Och då hade du fött Opie... och det hade ju varit lite konstigt ?! 
    *ignorerar det här med gener och grejer* 
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 16:16:38 följande:
    Och då hade du fött Opie... och det hade ju varit lite konstigt ?! 
    *ignorerar det här med gener och grejer* 
    haha.. ja också hade jag varit en tjock tant med vitt hår :-O
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-24 16:14:53 följande:
    nuförtiden så är han mer transparant.. hmm.. han är lika elak fast man ser varför, man kan se de goda undertonerna som han inte vill att man skall se förstår du hur jag menar?
    Han mår dåligt och tillåter inte sig själv något annat. Han inser att han inte kan fortsätta så men accepterar det inte och gör alla andra människor miserabla också. Ser inget gott i honom längre, annat än att han vill rädda människorliv. Men jag fattar vad du menar Glad