• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 19:59:08 följande:

">

" target="_blank">

Det här är iaf från extramaterialet jag sett på dvd'n.
    tack.. super intresant lite kul att de har sådana tatueringar osm jag använder på mina barn

så de är bara jax och opie som har dem på ryggen också han som fick den bortbränd (fast han ahr den ju inte längre)
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 20:11:25 följande:
    Hu! The most unflattering picture imaginable...
    www4.pictures.zimbio.com/gi/Premiere+FX+FOX+2...
    Klicka på egen risk!
    Undrar annars om det där är lilla frugan... hon har spetsig haka.
    Han har amerikanska flaggan upp och ner på jackan.
    Men kolla så fin Theo Rossi var på samma galej! www1.pictures.zimbio.com/gi/Theo+Rossi+Tommy+... Även allas vår Kim Coates var städad och fin.
    Hehe I know. Såg på IMDB att han var inne på tredje frugan so far..

Jag tror... att ju yngre man är desto mindre risk att ha en dålig fotodag. Han kan ju inte vara gammal, Rossi? 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 20:12:52 följande:
    tack.. super intresant lite kul att de har sådana tatueringar osm jag använder på mina barn

så de är bara jax och opie som har dem på ryggen också han som fick den bortbränd (fast han ahr den ju inte längre)
    Heh, ja fast skillnaden är att deras inte är SKIIIIITSVARTA och tydliga. Det blir lätt väldigt orealistiskt då Oskyldig
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 20:11:48 följande:

">

" target="_blank">

My Pooie HjärtaÅåå det är så osnuskigt nu men det går det med Drömmer
    ååååhhhh... mys
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 20:15:07 följande:
    Heh, ja fast skillnaden är att deras inte är SKIIIIITSVARTA och tydliga. Det blir lätt väldigt orealistiskt då Oskyldig
    mina har mest meandi tatueringar och de är väldigt orealistiska hursom, särskilt då de föreställer rosaänglar och sitter i pannan på en fyraårigpojke
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 20:18:17 följande:
    mina har mest meandi tatueringar och de är väldigt orealistiska hursom, särskilt då de föreställer rosaänglar och sitter i pannan på en fyraårigpojke
    Originellt hursomhelst Cool
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-24 20:19:09 följande:
    Originellt hursomhelst Cool
    jepp.. lämnar ingen oberörd
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-24 20:13:55 följande:
    Hehe I know. Såg på IMDB att han var inne på tredje frugan so far..

Jag tror... att ju yngre man är desto mindre risk att ha en dålig fotodag. Han kan ju inte vara gammal, Rossi? 
    1975 född... så 36. Låter jättegammalt i mina öron då man jämför med hans oskyldiga uppsyn :D
    Tredje frugan... så osmakligt. (Förlåt om någon här är omgift, jag menar inget personligt!)
    Finns många äldre skådisar som alltid har bra fotodagar, ju mer jag kollar på Tommy desto mer tycker jag att han åldrats "dåligt"...
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 20:26:32 följande:
    1975 född... så 36. Låter jättegammalt i mina öron då man jämför med hans oskyldiga uppsyn :D
    Tredje frugan... så osmakligt. (Förlåt om någon här är omgift, jag menar inget personligt!)
    Finns många äldre skådisar som alltid har bra fotodagar, ju mer jag kollar på Tommy desto mer tycker jag att han åldrats "dåligt"...
    tar inte åt mig av det där mad att vara omgift *harkelar och trycker på röd hand på ditt inlägg*

är det chibs vi pratar om (använd deras riktiga namn, jag känne ringen tommy) är han abra 36?, jag trodde han var äldre. jag tycker att han blir snyggare och snyggare, fast jag föredrar honom utan det gråa.
  • Bordeaux

Jag gillar era bilder och filmsnuttar Skål