• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 19:51:07 följande:
    Speciellt eftersaom de brände bort tatueringen för killen som hoppat av/blivit utsparkad.
    men han avr också ung.. verkar bara vara de unga som har dem.. vilka har man sett? caly har ingen och inte tig, fick man se chibs då han låg på lassa hade han? och juice i fängelset?
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 19:52:53 följande:
    men han avr också ung.. verkar bara vara de unga som har dem.. vilka har man sett? caly har ingen och inte tig, fick man se chibs då han låg på lassa hade han? och juice i fängelset?
    deffordie.files.wordpress.com/2010/02/clay1.jpg
    Clay har.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 19:52:53 följande:
    Och Chibs har en hel del.
  • varfördåför

De stora tatueringarna på ryggen hihi.. tatueringar har de ju alla, men inte den stora på ryggen

(jag kan ju inet ha missat juiceis tatueringar ändå )

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-24 19:56:52 följande:
    De stora tatueringarna på ryggen hihi.. tatueringar har de ju alla, men inte den stora på ryggen

(jag kan ju inet ha missat juiceis tatueringar ändå )
    Ahaaaa. *googlar ihjäl mig*
  • Goonie

">

Det här är iaf från extramaterialet jag sett på dvd'n.
  • Passionsfrukt

Hu! The most unflattering picture imaginable...
    www4.pictures.zimbio.com/gi/Premiere+FX+FOX+21+Sons+Anarchy+Season+3+Arrivals+3IbeT1zSkGOl.jpg
    Klicka på egen risk!
    Undrar annars om det där är lilla frugan... hon har spetsig haka.
    Han har amerikanska flaggan upp och ner på jackan.
    Men kolla så fin Theo Rossi var på samma galej! www1.pictures.zimbio.com/gi/Theo+Rossi+Tommy+Flanagan+Premiere+FX+FOX+BNKFDKdmsQhl.jpg Även allas vår Kim Coates var städad och fin.

• Goonie

">

My Pooie HjärtaÅåå det är så osnuskigt nu men det går det med Drömmer