• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 22:53:51 följande:
    På kvällspromenaden gick vi förbi en motorcykel, inte alls som SoAs utan en mer vanlig. Fick iaf lust att gå fram och putta lite på den för att kolla stabiliteten
    "hördudu, va står du och puttar på min hoj för?" "förlåt skulle bara kolla om den var stabil nog att ha sex på..!" låter bra i polisraporten också
  • Goonie
    kg8 skrev 2011-05-24 22:45:23 följande:
    Med text? Jag tittar ii sängen och har en liten tjej i mitt sovrum som vaknar om jag har för mycket ljud på datorn...
    Längtar tills hon ska få flytta in i sitt rum
    Jag hittade mina med text på piratebay och jag är skitoteknisk Förvånad
  • Goonie

Nu är jag tillbaka. Försvann igår... för att kolla SoA Flört Måste ju hinna ikapp!

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 07:43:37 följande:
    Nu är jag tillbaka. Försvann igår... för att kolla SoA Flört Måste ju hinna ikapp!
    haha.. då är du förlåten
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 07:44:15 följande:
    www.cinemablend.com/television/Sons-Anarchy-C...

hittade lite om säsong 4.. undrar väm sem kommer vara otrogen med barnvakten? (det står inget om att någon kommer det tror jag, men jag gissar)
    Men jag blir lite ledsen i ögat av att folk ska vara otrogna hit och dit. Då vet jag vem jag kommer hata henne redan från första scenen och så skyller jag på varfördåför {#emotions_dlg.djavulsk}
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 07:47:28 följande:
    Men jag blir lite ledsen i ögat av att folk ska vara otrogna hit och dit. Då vet jag vem jag kommer hata henne redan från första scenen och så skyller jag på varfördåför {#emotions_dlg.djavulsk}
    hahaha...

ja det hade juvarit en väldigt spännan de serie om de aldrig hände skandaler typ 7de himlen fast med bikers
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 07:51:22 följande:
    hahaha...

ja det hade juvarit en väldigt spännan de serie om de aldrig hände skandaler typ 7de himlen fast med bikers
    Det får gärna hända skandaler men uuuuuh vad jag har svårt för otroheten haha. 
    Vad mysigt med Sjunde Himlen och motorcyklar Oskyldig  Haha.
    Härlig bild förresten, på Clay. Måste hitta nån hundbild för att bevisa att jag också har rätt. 
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 08:14:54 följande:
    Det får gärna hända skandaler men uuuuuh vad jag har svårt för otroheten haha. 
    Vad mysigt med Sjunde Himlen och motorcyklar Oskyldig  Haha.
    Härlig bild förresten, på Clay. Måste hitta nån hundbild för att bevisa att jag också har rätt. 
    haha, häldre mord än otrohet.. ja alla har vi ju våra värderingar