• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • kg8

Med text? Jag tittar ii sängen och har en liten tjej i mitt sovrum som vaknar om jag har för mycket ljud på datorn...
    Längtar tills hon ska få flytta in i sitt rum

• xXMaLoXx

Jag måste bekänna en sak...*Skäms*

När jag såg första avsnittet av första säsongen, så suckade jag. Jag tänkte att det skulle bli världens tråkigaste serie att följa. Jag klickade snabbt förbi kanalen om jag såg att det var SoA som gick.

Sen fastnade vi inne under en dag med träligt väder, och SoA gick på tv11. Vi småglodde lite....och jag var STENFAST!!

Sen var det bara att köra maraton, för att nu sitta och sura över att jag måste vänta så länge på nästa säsong..haha

Well...sängdags här nu, ingen vila...ingen ro för en småbarnsmorsa :P

www.hecate.se Theo 100111 <3
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-24 22:45:23 följande:
    Med text? Jag tittar ii sängen och har en liten tjej i mitt sovrum som vaknar om jag har för mycket ljud på datorn...
    Längtar tills hon ska få flytta in i sitt rum
    tror man kan ha text, kaln har haft det iaf, men jag vet intehur det fungerar
  • Bordeaux
    xXMaLoXx skrev 2011-05-24 22:45:34 följande:

När jag såg första avsnittet av första säsongen, så suckade jag. Jag tänkte att det skulle bli världens tråkigaste serie att följa. Jag klickade snabbt förbi kanalen om jag såg att det var SoA som gick.

Sen fastnade vi inne under en dag med träligt väder, och SoA gick på tv11. Vi småglodde lite....och jag var STENFAST!!

Sen var det bara att köra maraton, för att nu sitta och sura över att jag måste vänta så länge på nästa säsong..haha

ofta är det så att serier är skit i början men blir bättre och bättre!
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-24 22:45:34 följande:

jag såg också en snutt av dte och trodde att det avr en dålig film.. haha.. sedan åg jag de två näst sista avsnitten av sista sesongen på tv(?!) och sedan laddade vi hem det, jag började från böörjan och fstnade.. så det hade kunnat skita sig flera ggr där

tur att jag inte missade att fastna i denna serie..

jo vet hur det är att ha småbarn, har fyra st sov gott.. nus kall pooie ha datorn och jag skall spela x-box :-P bbl
  • kg8

Jag gillade det inte heller i början men hade fått boxen gratis så jag kände mig tvungen att kika, efter typ tre avsnitt var jag fast
    Nu har jag mina avsnitt på gång Blir ingen sömn inatt då alltså

• varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-24 22:49:13 följande:
    Jag gillade det inte heller i början men hade fått boxen gratis så jag kände mig tvungen att kika, efter typ tre avsnitt var jag fast
    Nu har jag mina avsnitt på gång Blir ingen sömn inatt då alltså
    det tar fyra dygn för mig att ta ner en sesong.. vi har så dålig uppkoppling... ni kommer att ligga före mig helatiden på nya sesongen kommer.
  • Bordeaux

På kvällspromenaden gick vi förbi en motorcykel, inte alls som SoAs utan en mer vanlig. Fick iaf lust att gå fram och putta lite på den för att kolla stabiliteten

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-24 22:53:51 följande:
    På kvällspromenaden gick vi förbi en motorcykel, inte alls som SoAs utan en mer vanlig. Fick iaf lust att gå fram och putta lite på den för att kolla stabiliteten
    hahahaha