• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • SimplyTheBest

TS - hur gammal är din kollega? Kanske har nämnts innan i tråden men det har jag isf missat. 

Om det inte passar - fuck off.
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 22:50:59 följande:
    Upp till bevis!
    Tonx skrev 2011-06-07 22:49:12 följande:
    Precis! Det är alltid trevligt att ha rekommendationer att gå på! Hahahaha!
    Haha Cool Inga problem!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 22:52:22 följande:
    Naaaw ledsen gubbe... Inte fått nåt på länge?
    Länge och länge, det beror väl på hur man ser på saken. Allting är relativt. Men jag har inte fått nåt sen fredags så jag borde väl kanske inte klaga.
  • Hannah76

Verkar som om vissa ser sex som ett "måste" när de är i förhållande, något man bara ställer upp på. Då förstår jag att man har svårt att förstå att man kan njuta av sex

• Rakad Apa
    SimplyTheBest skrev 2011-06-07 22:55:06 följande:
    TS - hur gammal är din kollega? Kanske har nämnts innan i tråden men det har jag isf missat. 
    Ganska ung, tror hon är runt 22.
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 22:55:08 följande:
    Haha Cool Inga problem!
    Give it to me baby! Oskyldig
  • Plutteli
    SimplyTheBest skrev 2011-06-07 22:38:22 följande:
    Absolut inte. Antingen myser man eller så knullar man. Helt olika innebörd. 
    Håller helt med! Jag gör enorm skillnad mellan mys och sex av flera skäl.
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 22:56:27 följande:
    Länge och länge, det beror väl på hur man ser på saken. Allting är relativt. Men jag har inte fått nåt sen fredags så jag borde väl kanske inte klaga.
    Men du! Jag vill inte veta! JAG TRODDE JAG VAR DEN FÖRSTA, HAR DU HAFT SEX INANN MIG???????? Fy vad äckligt!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 22:58:22 följande:
    Give it to me baby! Oskyldig
    Haha, sure thing! Föredrar du att man är lite romantisk innan och bjussar på middag eller är det pang på som gäller?
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 22:59:44 följande:
    Men du! Jag vill inte veta! JAG TRODDE JAG VAR DEN FÖRSTA, HAR DU HAFT SEX INANN MIG???????? Fy vad äckligt!
    Skäms
Svar på tråden Är jag "äcklig"?