• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Lena

Nej men jag skulle tycka det var många. 1-2 per år sen debuten känns rimligt.

• Anonym (J)

Nej, jag hade haft sex med fler än det när jag var 28. Såg till att roa mig ordentligt emellanåt när jag var singel. Inget fel med det och du är absolut inte äcklig! Nu är jag gift men jag är glad! att jag lekte av mig ordentligt innan. Man kan bara ångra saker man aldrig gjorde

• Selfish Geene
    Lena skrev 2011-06-06 20:56:25 följande:
    Nej men jag skulle tycka det var många. 1-2 per år sen debuten känns rimligt.
    2 är rimligt, men 2,6 är många??
  • Bedhead

Om du inte duschat emellan dem hade du varit lite äcklig.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym

Jag är 25 år och har haft sex med kanske 12 om jag räknar rätt.
    Så jag trycker det är mycket.
    Men inget mot min kompis som är 25 och har haft ca 60stycken 

• brummagumman

Äsch. Svårt att säga en exakt "äckelsiffra". Har man långa singelperioder är det ju omöjligt att jämföra med någon som har ett eller fler långa förhållanden.

• Lena

Många ja men inte för många, det är en stor skillnad

• Valborgs

Beror ju på under vilken tidsperiod och om man haft längre fasta förhållande mellan..

• Selfish Geene
    Lena skrev 2011-06-06 21:06:35 följande:
    Många ja men inte för många, det är en stor skillnad
    när blir antalet sexpartners på ett år orimligt många då? (med tanke på att 1-2 och tydligen även 2,6 är ett rimligt antal)
Svar på tråden Är jag "äcklig"?