• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • SimplyTheBest
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 22:41:51 följande:
    Mys-knulla låter ju verkligen astråkigt. Typ som om man ligger och juckar på varandra med kläderna på!
    Blir tråkigt i längdenFlört
    Om det inte passar - fuck off.
  • Anonym (Jag)
    Mys-knulla låter ju verkligen astråkigt. Typ som om man ligger och juckar på varandra med kläderna på!
    Om kläderna fortfarande är på är det väl oftast en snabbis vilket är att knulla. Däremot tända stearinljus och Barry Mannilow i bakgrunden, det låter som ett tråkigt myspys-knull... :D
  • Här och nu
    annawestergren skrev 2011-06-07 22:39:30 följande:
    Beror väl på hur mycket du knullar ju! Hahha nej men seriöst det tränar hela kroppen, du håller dig friskare, du blir lycklig och får närhet även om det bara är för stunden!

Hur frisk man är har med många saker att göra.
  • Indigobarn
    Men det var ju det jag sa.
    Myspys-knull är inte min grej. Så tråkigt juh!
  • Här och nu
    Apocalypso skrev 2011-06-07 22:39:09 följande:
    Visst går det att ha på egen hand men är mycket roligare tillsammans och beröring är både nyttigt och livsviktigt.
    Jag har inte sex för att det är roligt. Beröring kan jag få av barn o vänner. Behöver inte intim beröring, om jag är singel.
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-07 22:43:43 följande:
    Ja, men det är bra, då kan ju du avlägga rapport innan han tar mig, haha!
    Will do will do, så slipper du gå i "fällan" hahahahaha!

@Psychonaut - no hard feelings Flört
  • Här och nu
    Miss Skywalker skrev 2011-06-07 22:37:49 följande:
    Hur många/få man haft sex med är väl inget man direkt planerat. Det mer bara "blir" så. Hade man träffat sitt livs stora kärlek tidigt och det hade funkat hade det inte blivit många. Men förhållanden kraschar och man är ute på banan och försöker igen och åren går osv. Om man inte vill vara nunna/munk=torrboll :D  
    För mig BLIR det inte så, så länge ett fast förhållande inte är helt dött o inte går att rädda.
  • Indigobarn
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-07 22:43:59 följande:
    Om kläderna fortfarande är på är det väl oftast en snabbis vilket är att knulla. Däremot tända stearinljus och Barry Mannilow i bakgrunden, det låter som ett tråkigt myspys-knull... :D
    Hahahaha! Avtändning deluxe kallas det!
  • Plutteli
    Här och nu skrev 2011-06-07 22:34:27 följande:
    Så osant det kan bli. Du dör inte utan sex.
    Kanske inte, men inte fan mår jag bra och de flesta människor mår uselt om de inte får sex (såvida de inte av andra orsaker har en svacka i sexlusten).  Det är som sagt ett behov vi människor har, utan det blir vi lätt deprimerade och mår allmänt dåligt vilket också kan påverka får fysiska hälsa.
  • Anonym (Jag)
    Här och nu skrev 2011-06-07 22:45:31 följande:
    Jag har inte sex för att det är roligt. Beröring kan jag få av barn o vänner. Behöver inte intim beröring, om jag är singel.
    Sex ska vara roligt. Eftersom du vill bestämma vissa saker tar jag på mig rollen att bestämma att sex ska vara roligt!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?