• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 23:00:16 följande:
    Haha, sure thing! Föredrar du att man är lite romantisk innan och bjussar på middag eller är det pang på som gäller?
    Middag funkar, vin också men försök fan inte mysa med mig innna för då drar jjag hahah!
  • Anonym (ja, men...)

jag tycker inte att sex är skönt, därför är jag inte så mycket för det. Det är något jag sörjer, eftersom i teorin gillar jag det, och förspel älskar jag, men själva sexet är aldrig skönt. Det är nog så för fler än mig så det är ju sånt som spelar in i om man vill ha mycket eller lite sex också.

• annawestergren
    Anonym (ja, men...) skrev 2011-06-07 23:02:05 följande:
    jag tycker inte att sex är skönt, därför är jag inte så mycket för det. Det är något jag sörjer, eftersom i teorin gillar jag det, och förspel älskar jag, men själva sexet är aldrig skönt. Det är nog så för fler än mig så det är ju sånt som spelar in i om man vill ha mycket eller lite sex också.
    Varför är det inte skönt? Är det något kroppsligt? Typ deformation eller bara känslomssigt?
  • Plutteli
    Här och nu skrev 2011-06-07 22:49:46 följande:
    Sexbrist orsakar inte depressioner.
    Jodå, det kan det mycket väl göra.
  • Plutteli
    Indigobarn skrev 2011-06-07 22:51:19 följande:
    Oj, ja men då är det inte konstigt att du inte förstår andra som vill knulla när dom är singlar. Jag tror att min sexlust är waaaay högre än din. Finns ingenting som kan stilla det, but the real deal. Helt allvarligt, om jag är singel och inte får bli påsatt emellanåt så tror jag faktiskt att jag hade dött.
    Samma här. Det märks på mig och maken när det gått för lång tid utan att vi fått chansen att komma till (med två små barn och allt det där), för fyyy fan vad vi går i luven på varandra. Ett knull och allt är bra igen!
  • Rakad Apa
    Så trist! Förspelet är ju uppvärmningen och själva sexet är ju finalen, förstår att du sörjer
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-07 23:04:58 följande:
    Samma här. Det märks på mig och maken när det gått för lång tid utan att vi fått chansen att komma till (med två små barn och allt det där), för fyyy fan vad vi går i luven på varandra. Ett knull och allt är bra igen!
    Jaa det är så obvious!
  • Lillloppanlina
    det finns hjälp att få!
    orgasm är väl det skönaste som finns!! finns inget som är så skönt att somna efter än det!! Vet många som har fått hjälp då de inte har kännt någon njutning vid själva samlaget! du kanske har haft sex med någon som inte riktigt visste hur man gjorde?
  • SimplyTheBest
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 22:57:22 följande:
    Ganska ung, tror hon är runt 22.
    Hur blev de andras reaktion - någon som sa något över hennes kommentar?
    Om det inte passar - fuck off.
  • Rakad Apa
    Plutteli skrev 2011-06-07 23:03:27 följande:
    Jodå, det kan det mycket väl göra.
    Jajamän! Deprimerad kan man bli. Levde i ett relativt sexlöst förhållande tidigare, been there done that
Svar på tråden Är jag "äcklig"?